Jørgen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Da var kampene mot 2B'1 ferdig og jeg vinner 2 - 0 etter 90 x 2. Første kampen vant jeg 2 - 0, og jeg burde ha vunnet med mye mer. Kampen viste min klare suverenitet der jeg hadde nesten 65 % av posession spillet. Andre kamp var nærmere der begge hadde store sjanser, men etter 90 min var det 0 - 0 og da er jeg videre med de 2 - 0. Ingen røde kort til noen av lagene. Jeg var suveren i pasningspillet og 2B'1 måtte konstant klarere ballen vekk når Messi, Aguero, Tevez og Lavezzi samarbeidet. Riquelme og Veron var også meget duellsterke på midtbanen. Bring it on! NEXT! Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Si når du vil spille, Dexter. Klar til å spille ikveld aunmar? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Husk, driter i gule kort osv. i denne turneringen. Er man snill nok, så tar man ut en som fikk rødt kort til neste kamp, trenger ikke melde osv. for min del. Grattis Wis. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Da var kampene mot 2B'1 ferdig og jeg vinner 2 - 0 etter 90 x 2. Første kampen vant jeg 2 - 0, og jeg burde ha vunnet med mye mer. Kampen viste min klare suverenitet der jeg hadde nesten 65 % av posession spillet. Andre kamp var nærmere der begge hadde store sjanser, men etter 90 min var det 0 - 0 og da er jeg videre med de 2 - 0. Ingen røde kort til noen av lagene. Jeg var suveren i pasningspillet og 2B'1 måtte konstant klarere ballen vekk når Messi, Aguero, Tevez og Lavezzi samarbeidet. Riquelme og Veron var også meget duellsterke på midtbanen. Bring it on! NEXT! Må legge til igjen at det er lenge siden jeg spilte FIFA forrige gang, og at jeg spiller jævlig dårlig selv til å være meg... Jeg vant på straffekonk da, selv om det ikke teller her Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Da er nok jeg videre. Vant først 1-0 også ledet jeg 5-0 godt uti 2.omgang da det ble disconnect. Fint hvis tlf kan bekrefte dette. Takk for kampen tlf Lenke til kommentar
amouth Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Grattis.. disconecta på slutten, aner ikke hva som skjedde, men jeg ville uansett ikke tatt deg igjen. Håper du er enig med meg i at det fort kunne blitt mange mål på meg. Telte fem stangskudd totalt og de var på stillingene 0-0 og 0-1.. Anyway, du var best(klarte iværtfall å utnytte Ronaldo best) Endret 12. mars 2009 av Tlf. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan gå god for at 1.kampen var jevn helt til jeg fikk de største sjansene. I 2.kampen kontrollerte jeg så og si alt, og beviste at jeg er en bedre spiller enn deg som ble noen hakk for stor for ditt format. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 2. kamp starta jeg best da.., men ga selfølgelig litt opp når jeg sendte en kjapp passning fra keeper rett på Ronaldo til 2-0.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, jeg ser den. Du får håpe du slipper å møte jeg i neste mesterskap Føler meg litt dårlig etter å ha kastet deg på hodet ut av dette sluttspillet to ganger på rad, men sånn er verden og du må bare finne en vei å takle det. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 For å være helt ærlig, så håper jeg på å møte deg igjen neste gang.. Ville vært litt deilig å slå deg ut av neste turnering! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Heheh. Ville nok følt det samme hvis jeg var i din situasjon, men på en annen side så tror jeg at du håper på at dette var siste gang jeg trilla ball med deg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ta det etter Paradise Hotel? Greitt Er'u klar? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nå er det min tur til å mase. BLI FERDIG DA Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sorry Raste. Ble litt opptatt. Jeg blir nok sittende oppe en god stund, si ifra hvis du fortsatt er ledig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Send PM til han. Det er mange av oss (Mr. SS, meg osv.) som vil ha neste kampoppsett ASAP Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg holder på med klubbspill med tc og en til. Er med litt senere Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nå gidder jeg snart ikke vente mer. Kom igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå