Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA 09 Super-Cup III

tc47

Anbefalte innlegg

Da var kampene mot 2B'1 ferdig og jeg vinner 2 - 0 etter 90 x 2. Første kampen vant jeg 2 - 0, og jeg burde ha vunnet med mye mer. Kampen viste min klare suverenitet der jeg hadde nesten 65 % av posession spillet. Andre kamp var nærmere der begge hadde store sjanser, men etter 90 min var det 0 - 0 og da er jeg videre med de 2 - 0. Ingen røde kort til noen av lagene.

Jeg var suveren i pasningspillet og 2B'1 måtte konstant klarere ballen vekk når Messi, Aguero, Tevez og Lavezzi samarbeidet. Riquelme og Veron var også meget duellsterke på midtbanen. Bring it on! NEXT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var kampene mot 2B'1 ferdig og jeg vinner 2 - 0 etter 90 x 2. Første kampen vant jeg 2 - 0, og jeg burde ha vunnet med mye mer. Kampen viste min klare suverenitet der jeg hadde nesten 65 % av posession spillet. Andre kamp var nærmere der begge hadde store sjanser, men etter 90 min var det 0 - 0 og da er jeg videre med de 2 - 0. Ingen røde kort til noen av lagene.

Jeg var suveren i pasningspillet og 2B'1 måtte konstant klarere ballen vekk når Messi, Aguero, Tevez og Lavezzi samarbeidet. Riquelme og Veron var også meget duellsterke på midtbanen. Bring it on! NEXT!

Må legge til igjen at det er lenge siden jeg spilte FIFA forrige gang, og at jeg spiller jævlig dårlig selv til å være meg...

Jeg vant på straffekonk da, selv om det ikke teller her :D

Lenke til kommentar

Grattis.. disconecta på slutten, aner ikke hva som skjedde, men jeg ville uansett ikke tatt deg igjen. Håper du er enig med meg i at det fort kunne blitt mange mål på meg. Telte fem stangskudd totalt og de var på stillingene 0-0 og 0-1.. Anyway, du var best(klarte iværtfall å utnytte Ronaldo best) :p

Endret av Tlf.
Lenke til kommentar

Ja, jeg ser den. Du får håpe du slipper å møte jeg i neste mesterskap :) Føler meg litt dårlig etter å ha kastet deg på hodet ut av dette sluttspillet to ganger på rad, men sånn er verden og du må bare finne en vei å takle det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...