Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA 09 Super-Cup III

tc47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt FIFA få lenge, og suger nok grenseløst nå..., men jeg kan godt bli med med Manchester United hvis det ikke en noen andre som melder seg ;)

Da slipper dere å ha med walkover...

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Alright, synd for Jgiggs som må spille kamp nå. En til så får ikke hardkjerne walkover heller, kan noen komme og ta plassen? :D

Men2b'1, jeg trenger å vite PSN din! Post den. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jaja, walkover eller ikke, denne gangen skal jeg i alle fall til finalen. Red Powah!

Forresten, noen som vet hvordan en får lastet inn lagoppdateringene en laster ned online når en spiller offline? Jeg tenker da på disse oppdateringene som kommer rinelig ofte når en skal spille online game. Hadde vært lettere å finne ut hvordan en skal spille, og med hvilke spillere om en kunne se på det i ro og mak offline først.

Lenke til kommentar
nei FAEN DA

Hhahahahahahhahahaha. Er det noe poeng i at du spiller egentlig? :p

Å slå steen_jadd er da langt i fra umulig. Gjerrig nok bakover, og smart fremover, så er det fullt mulig. Tc47 slo han, mens jeg tapte knepent på straffer de første to super-cup finalene. Ser ikke bort i fra at LunaticFamatic kan spille jevnt han også.

Og et spørsmål:

Har satt sammen mitt Brasil-lag på lagendringer i hovedmenyen. Når jeg går online i super-cupen vil vel disse endringene forsvinne, og jeg må sette alt sammen på nytt igjen. Noen måter å forhindre at alt endres når man spiller online?

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Jaja sigg, vi møtes igjen:) Denne gangen blir det revansj ass! Er klar fra nå av og frem til 22:30 tida(må legge meg tidlig i kveld, viktig dag morgen..) :) Håper vi får spilt ikveld da..

Endret av Tlf.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...