Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA 09 Super-Cup III

tc47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere maser litt mye føler jeg. Husk at tc47 har andre ting og tenke på en FIFA også, og jeg tror faktisk han har vært ganske opptatt den siste tiden da jeg hverken har sett mye til han på forumet, ps3 eller msn (uten at det står borte, og han ikke svarer)

Lenke til kommentar

Det er absolutt ikke mas, det eneste som blir gjort er at folk inkludert meg selv, forteller at vi er sugne på en ny cup snart.

Alle har andre ting enn fifa å tenke på, men denne turneringen er ennå ikke ferdig, og den ble startet for 20 dager siden.

Så det er klart folk begynner å glede seg til neste cup :)

Lenke til kommentar
Er det ikke bare for noen å ta ansvar å starte cup nr IV? Skal ikke være nødvendig for et helt forum å vente på en mann...

Enig med deg. Satt akkurat og tenkte på det samme. Hvorfor kan ikke bare en annen starte en ny cup, så kan tc47 avslutte SuperCup III når det passer han?

Hvis ikke tc47 møter opp kan jo MR. SS ta den andre finale plassen, så har vi bronsefinalen i finalen :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Da er Super-Cup III endelig ferdig, jeg vant 3-2 over sigssoft (Mr.SS) i finalen i en spennende kamp som hadde alt. Stolpetreff, sjanser, last ditch klareringer osv.

Må takke SS masse for kampen, han hadde ikke spilt på 2+ uker. Snilt av han å bare spille kampen på short notice sånn uten øving eller noe, så respekt til han.

TAKK for kampen Mr. SS, takk for cupen folkens. :)

Lenke til kommentar

I all ydmykhet gratulerer jeg vinneren av denne turneringen, tc47! Du fortjente å vinne kampen , selv om jeg etterhvert skulle skape litt spenning. Jeg kan si med hånden på hjertet at du er en riktig vinner i dette mesterskapet :)

Jeg takker også alle som spilte imot meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...