Jørgen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg lot være å nevne stolpeskudd fordi jeg selv hadde det. Uansett er dette min mening, og den er selvsagt ikke helt objektiv, men det er statistikken som viser skudd på mål, og her dominerte jeg i alle kampene, men det er synd at det beste laget ikke alltid vinner (again, my opinion). Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 ...det er synd at det beste laget ikke alltid vinner (again, my opinion). Er du seriøs eller bare bitter? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Han virker veldig bitter. Når skal vi spille tc? Må få gjort det snart! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 ...det er synd at det beste laget ikke alltid vinner (again, my opinion). Er du seriøs eller bare bitter? Ikke bitter, men det er min mening at jeg var det beste laget, ja? Skulle det være rart at jeg synes at det er synd at når et lag utspiller motstanderen at de taper pga. ren og skjær flaks? Men av og til er det slik, og jeg trekker vel antagelig ikke Hardkjerne for 2. gang i neste cup, og dermed har jeg også kanskje litt flaks og får f.eks deg steen_jadd. Uansett er denne cupen så godt som avgjort når det er en spiller som er mye bedre enn alle andre her. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvem er det som er så mye bedre enn alle andre her? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Han karen som gikk ut i forrige super - cup fordi han trodde han var god nok til å vinne selvom han hadde drukket Ja, tc. Endret 16. mars 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, dropp fifa om du blir så gretten. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mhm. Men hvem har til gode å spille her nå da... ?? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, dropp fifa om du blir så gretten. Du kjenner meg vel ikke godt nok til å vite om jeg er gretten eller ikke over det? Jeg bare påpekte det jeg mente var rett, men jeg er faktisk ganske fornøyd og glad jeg. Hva en eller annen 15 åring mener på diskusjon.no om meg er ikke så farlig for min del. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, dropp fifa om du blir så gretten. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvem er det som er så mye bedre enn alle andre her? Raste Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Mhm. Men hvem har til gode å spille her nå da... ?? Jeg og tc47 har ikke spilt enda. Han virker veldig fraværende fra forumet for tiden, så jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Get on with it daaaaaa Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Om jeg ikke tar helt feil er vel tc47 brannsupporter også, så ikke regn med å få spille kampene mellom kl 19 og 21 i dag. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Vi spilte nettopp. Han er videre etter 2-1 sammenlagt, etter to kamper. Kamp 1 endte 1-0 til tv47, etter rar klarering fra min side. Klareringen gikk en halv meter tilbake i boksen, hvor tc47 trillet ballen i mål. Kamp 2 var frem og tilbake, og endte 1-1. Begge kunne nok ha hatt flere mål. Takk for kampene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Bare en kamp igjen nå da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå