Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA 09 Super-Cup III

tc47

Anbefalte innlegg

Jeg lot være å nevne stolpeskudd fordi jeg selv hadde det. Uansett er dette min mening, og den er selvsagt ikke helt objektiv, men det er statistikken som viser skudd på mål, og her dominerte jeg i alle kampene, men det er synd at det beste laget ikke alltid vinner (again, my opinion).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...det er synd at det beste laget ikke alltid vinner (again, my opinion).

Er du seriøs eller bare bitter?

Ikke bitter, men det er min mening at jeg var det beste laget, ja? Skulle det være rart at jeg synes at det er synd at når et lag utspiller motstanderen at de taper pga. ren og skjær flaks? Men av og til er det slik, og jeg trekker vel antagelig ikke Hardkjerne for 2. gang i neste cup, og dermed har jeg også kanskje litt flaks og får f.eks deg steen_jadd. Uansett er denne cupen så godt som avgjort når det er en spiller som er mye bedre enn alle andre her.

Lenke til kommentar
Haha, dropp fifa om du blir så gretten.

Du kjenner meg vel ikke godt nok til å vite om jeg er gretten eller ikke over det? Jeg bare påpekte det jeg mente var rett, men jeg er faktisk ganske fornøyd og glad jeg. Hva en eller annen 15 åring mener på diskusjon.no om meg er ikke så farlig for min del.

Lenke til kommentar

Vi spilte nettopp. Han er videre etter 2-1 sammenlagt, etter to kamper.

Kamp 1 endte 1-0 til tv47, etter rar klarering fra min side. Klareringen gikk en halv meter tilbake i boksen, hvor tc47 trillet ballen i mål. Kamp 2 var frem og tilbake, og endte 1-1. Begge kunne nok ha hatt flere mål.

Takk for kampene. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...