Gå til innhold

Leter etter en rimelig bærbar. :)

Anbefalte innlegg

Hei! Dere har nokk hørt dette tusenvis av ganger men jeg leter da etter en laptop.

Lurte bare på om det er noen rimelige bærarer (laptoper) der ute. Skal kjøre Team Fortress 2 (Tf2) og Warhammer 40k Dawn of War 2 ganskje bra, (+ kanskje warhammer online. ikke helt sikkert.)

Skjerm: tja, alt fra 15-17" er bra.

Prossessor: Har ikke så mye peiling, men over 2-2.2Ghz?

Pris: Lav pris blir VELDIG godt mottatt, men alt fra 5.000-14.000. (helst ikke så høy pris.)

Design: Den skal ikke være STYGG! :D

Har sett på Dell, HP, Acer og Asus. (dere kan anmelde noen av de, disse er de jeg er mest kjent med.)

Endret av menglund
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal det spilles bra trengs grafikk... og da er nvidia 9600m GT det svakeste jeg vil anbefale av grafikk fra nvidia sin side...

hva med en maskin fra multicom?

Ja har tenkt på d òg, koster ganksje mye men... (noen av de.)

Multicom Kunshan Z97 - GeForce 9650M GT... 9600,-... bra kort?

Endret av menglund
Lenke til kommentar
9650M GT er bare et litt overklokket 9600M GT. Da ville jeg heller gått for 9600M GT og overklokket det selv, som er utrolig lett.

hvordan klokker men en gpu på en laptop???

Som man gjør på stasjonær, trur iallefall det, har aldri overklokket gpu på stasjonær før =) Men man bruker nvidia system tools og øker mhz på shader/core/memory etter fornuften og hva laptopen klarer.

Lenke til kommentar
Åh, så du ville heller tatt 9600M GT? For da er d en multicom som har d sjø: Multicom Compal KHLB2 . (heller kjøpe den enn en som koster 2000 mer hvis kortet ikker no mye bedre?)

Her er linken: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....100561%3bfl%3a0

KHLB2 har ATI mobile 4650, ikke 9600M GT.

Jeg kikket litt på den laptopen igår faktisk. Eneste vesentlige forskjellen på disse er gpu, altså skjermkortet, men ATI 4650 vet jeg ingenting om. Det er ganske nytt og jeg har ikke sett noen tester av det. Om du venter litt, kommer det sikkert noe reviews av det. Litt søk på google så finner du sikkert ut hvilket kort som er best av ATI 4650 og 9600M GT.

Endret av EivindS_
Lenke til kommentar
Åh, så du ville heller tatt 9600M GT? For da er d en multicom som har d sjø: Multicom Compal KHLB2 . (heller kjøpe den enn en som koster 2000 mer hvis kortet ikker no mye bedre?)

Her er linken: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....100561%3bfl%3a0

KHLB2 har ATI mobile 4650, ikke 9600M GT.

Jeg kikket litt på den laptopen igår faktisk. Eneste vesentlige forskjellen på disse er gpu, altså skjermkortet, men ATI 4650 vet jeg ingenting om. Det er ganske nytt og jeg har ikke sett noen tester av det. Om du venter litt, kommer det sikkert noe reviews av det. Litt søk på google så finner du sikkert ut hvilket kort som er best av ATI 4650 og 9600M GT.

Okei takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...