bubba96 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei:) eg har ein stasjoner Windows 98, som eg har lyst og forbedre. er det noen som har noen tips som ikkje er dyre, og hvordan eg kan gjør den bedre?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fortell hva du har da. Sannsynligvis er den så gammel at den blir vanskelig å oppgradere uten å bytte ut "alt" Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Fortell hva du har da. Sannsynligvis er den så gammel at den blir vanskelig å oppgradere uten å bytte ut "alt" Eg har desverre ikke datan ilag med meg så eg kan ikke sjekke eller ta bilde av den:( Men det er ein Stasjoner Windows 98 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det hjelper svært lite. Må vite hvilke komponenter som sitter inni før noen kan si deg omnoe/hva som kan byttes ut. At den kjører windows 98 er nesten det samme som å si at bilen din går på bensin og så spørre hva som kan forbedres. Håper ikke dette hørtes frekt ut. Det var ikke ment slik. Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 neida, men går det ann å laste ned nyere moddel på The Pirate Bay foreksempel??? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jo det går sikkert, men pcen din er sikkert for gammel til og kjøre Windows XP og for ikke snakke om Vista Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Om det er mulig å innstallere et nyere operativsystem kan være mulig. Antagelig så kommer ikke dette til å gjøre at maskinen din oppleves noe raskere eller noe. Tvert i mot så er maskinkravene til nyere windowsversjoner høyere så antagelig så vil den bare oppleves tregere av det. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Er ikke verre enn å kjøre UpgradeAdvisor til XP. Men dessverre har Microsoft kuttet ut å tilby den på siten deres (nå tilbyr dem kunn for Vista), men du kan laste XP versionen her: http://www.probz.com/index.php?autocom=dow...mp;showfile=112 Kjør den på 98 PC'en din så gir den deg beskjed om XP kan kjøres på maskinen. Dersom du ikke stoler på siten (dette er en exe fil tross alt) så om du kjenner noen med XP så kan du bare putte i CDen og kjøre UpgradeAdvisor fra den. Endret 10. mars 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå