Krisdoffer Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Er det noen der ute som vet om nettbutikker (gjerne norske) som selger flanellskjorter billig. Hadde ikke vært noen ulempe om de var litt baggy heller. Når det gjelder farger og mønster MÅ skjortene være rutete, men fargene kan være knashe.. ..ingen har vel ikke sett den standard, røde, svarte, rutete skjorten? Den er meget brukbar. Men jeg finner ingen perfekte. Vil helst unngå eBay og andre utenlandske nettbutikker grunnet tollpriser og frakt. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg er også interessert i noe slikt. Har en fra før (den er ikke rød og sort, da), men den er litt liten. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Vet ikke om denne er noe for deg, men men: http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= Ellers har la redoute flere lignende. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Vet ikke om denne er noe for deg, men men: http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= Ellers har la redoute flere lignende. Hadde ikke vært så dum den der, bare ikke det ikke hadde vært hette på den. Jeg virker kanskje litt kresen, men rett skal være rett! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Hetta ser ut som om det er et tilleggsplagg, kan sikkert fjerne den, ser det ut som. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Ja, stemmer. Står jo i teksten ved siden av! Men er fortsatt på utkikk etter den perfekte skjorta. (avbildet) Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Kalles vel også "Canada skjorte" (sjekk linken). Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Så godt som perfekt, bare litt trekk for prisen. Tror jeg kommer til å kjøpe en slik en. Tusen takk! Men det er bare å poste nye linker med freshe skjorter! Lenke til kommentar
Dwarp Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Digger rutete skjorter. Har merka at det er mer "in" i statene med slike. Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Digger rutete skjorter. Har merka at det er mer "in" i statene med slike. Hilsen sliten Chevy pickup, caps med flat brem og tredagersskjegg :!: Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Carlings har en helt lik en. Var på salg til 199kr i stad så jeg Dette var i Moss Endret 11. mars 2009 av Torg3r Lenke til kommentar
Dwarp Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Digger rutete skjorter. Har merka at det er mer "in" i statene med slike. Hilsen sliten Chevy pickup, caps med flat brem og tredagersskjegg :!: Woot? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Mener å huske at dressmann hadde mange "canada-skjorter" for en tid tilbake. Dette var Dressmann på Egertorget, Oslo. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Er det 1992 igjen? Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Smag und behag. Selv synes jeg flanellskjorter er dritkult. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Er det 1992 igjen? Skulle gjerne vært det, men vi har nettopp rundet 2009. Men det har seg sånn at enkelte våger å utforske og ikke minst blande stilarter for å skille seg ut. Skateboardere er blandt de. Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Digger rutete skjorter. Har merka at det er mer "in" i statene med slike. Hilsen sliten Chevy pickup, caps med flat brem og tredagersskjegg :!: Woot? Ingen sen 80-tall/tidlig 90-tallsfilm fra USA uten folk med flanellskjorte, pickup og caps Gjerne roadtripfilm med hagle bakom setet og god stemning, ikke feil i det hele tatt Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Skjorter <3 Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Skjorter <3 flanellskjorter* Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Noen som vet hvor jeg kan skaffe en grønn skjorte typ lumberjack? Creds til den som finner en som er billig og i Norge. Edit: noe lignende det den ene gitaristen i videoen har er også mad creds dersom det blir funnet Endret 16. mars 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå