Wannabepie Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hei. Jeg har da endelig tenkt til å bytte ut min fem år gamle bærbare datamaskin, og denne gangen faller valget på en stasjonær. Ettersom jeg kommer til å ha en del utgifter (sydentur, billappen m.m) dette året er jeg ikke så veldig gira på å betale veldig mye mer en rundt 6000,- Foreløpig ser oppsettet slik ut - > Kabinett > Hovedkort > Skjermkort > CPU > RAM > Harddisk Noen meninger om dette oppsettet? Skal hovedsaklig brukes til Call of Duty 4, World of Warcraft, film/serier o.l Skulle gjerne ha spilt på maximum settings, smålei av minimum og medium nå. Er dette mulig med dette oppsettet? Takk for svar. MVH Wannabepie. Endret 10. mars 2009 av Wannabepie Lenke til kommentar
hansi705 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Noen meninger om dette oppsettet? Skal hovedsaklig brukes til Call of Duty 4, World of Warcraft, film/serier o.l Skulle gjerne ha spilt på maximum settings, smålei av minimum og medium nå. Er dette mulig med dette oppsettet? Takk for svar. MVH Wannabepie. Hei, oppsettet ditt klarer nesten ale spill på fullt uten problemer. Cod4 og Wow krever ikke spesiellt mye, og du kan med 100% sikkerhet kjøre disse på full grafikk, med mindre du da har en 30 tommer skjerm og skal kjøre full oppløsning XD Endret 12. mars 2009 av hansi705 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå