Jo Are Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei Skal til Tyrkia i juli, og har da tenkt og kjøpe meg noe av det Tyrkia er kjent for, kniver. Men er dette lov. Regnes vel som et våpen, og er det lov til å ta med hjem, reiser med fly. Takk for svar Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg klarte da lett å snakke meg gjennom med en 10-15 kniver. På en annen side synes jeg alle knivene er noe jævla dritt fordi de er falske og av plastikk. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Om de går som innsjekket bagasje ser jeg ikke noe problem. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 jeg hadde med meg en diger dolk da jeg kom hjem fra Spania forrige gang. hadde den i sekken som ble sjekket inn som bagasje. fikk aldri noen spørsmål om den. eneste problemet jeg fikk emd den var da jeg skulle ta AVE-toget fra Madrid til Barcelona (hadde den i esken sin som lå i en pose) men fikk tatt den med hvis jeg la den i sekken. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Ja har tenkt og ha den i bagasjen, skjønner jeg ikke får ha den i håndbagasjen Satser på at det går bra da, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå