ost3popp Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei, Hei! Vet ikkje heilt om dette er rett plass å poste dette men eg fant ikkje nokon annan plass å poste det så denne måtte vel være passende. La oss komme til saken: Har hatt ein bærbar i litt over ett år nå og den begynner å bli ganske full av .. Dritt? Ja den begynner rett og slett bli full av dritt ! Så eg vil renske den helt opp slette nesten all dritten å stå igjen med noen få programmer (Steam, Css, Firefox osv.) Er den noen tips eller triks eller noe eg kan gjøre får å fa bort det aller meste? Noe program eller noe? Takker for oppmerksomheten og håper indelig at denne posten blei posta på rett sted! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ccleaner burde ordne dette. Er en egen del i programmet for fjerning av programmer. Kjør til slutt en opprensking i registeret Lenke til kommentar
ost3popp Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Okies, skal prøve er dette programmet gratis? Lenke til kommentar
eal911 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Formater pcen og innstaller alle progammene du trenger på nytt. Gjorde det igår og no er pcen 90% raskere Endret 22. mars 2009 av endrelem Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Neinei, trenger ikke reformatere. Last ned; Ccleaner (og kjør det) defraggler (Kjør dette helst på natten da dette tar en god stund) Auslogics registry defrag (anbefalt at du kjører denne en gang i månden) Lenke til kommentar
troari Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Du kan også prøve dette! Advanced SystemCare Gratis versjon http://www.iobit.com/ Endret 22. mars 2009 av troari Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Bare en liten melding fra Ccleaner jeg vil poste her. Finn én feil, haha! Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) ffff Endret 21. april 2009 av EMS15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå