Skunkish Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ligger årets mattetentamen på siden som powerbabe la ut? Begge norsk tentamene lå der, selvom det står 2009. Er det samme greia for matte? Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Flere som ikke kommer inn på sia med eksempeloppgavene og eksamen'ene nå? Lenke til kommentar
justme95 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg skal ha tentamen i bokmål, om å ta valg, i morra :/ Noen som har noen tips ?? Lenke til kommentar
nombo Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 er det nokon som har vore oppe i eksamen i norsk ?? ka oppgave tok dokke ? Lenke til kommentar
Chris-Andre Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 hallo folkens takk for alle innlegg dere har sendt setter stor pris på det, men i dag skrev jeg atikkel/debattartikkel og det gikk kjempe bra syns nå jeg da. P.S fikk bare lest de innleggene som var i går. Ok ctarli Takk Natrice skjønte det nå. Så bra skadsm. Ja jeg har lagt den til inni innlegget mitt: Ta den gjerne med på dagen dere skal skrive, det gjorde jeg med min forrige artikkel som en annen på diskusjon.no hadde hjulpet meg med. Dette hjalp meg veldelig. Bare hyggelig. Ok linnjeanette jeg skal også skrive nynorsk skjønnliterær i morra, men har fritak så skal skrive den på bokmål. Har hatt tentamenen i dag skal ha enda en norsk tentamen i morra. Men da skal jeg skrive skjønnliterær sånn som du. Skal også skrive om valg da å. Tusen takk for de som lagde denne siden den er bare helt topp! Har hjulpet meg med 2 stil oppgaver nå, takk for hjelpen!! Takk thrice og takk mr bojangles Det var en del orddelingsfeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå