Gjest bruker-141017 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hehe, surt, kanskje han har sett det, men er så sleip at han vil trekke deg ? Good luck, stå på og ikke la de trekke deg så jævlig i hvertfall De har ikke rett til å trekke meg ned 8) Endret 25. mars 2009 av bruker-141017 Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hehe, surt, kanskje han har sett det, men er så sleip at han vil trekke deg ? Good luck, stå på og ikke la de trekke deg så jævlig i hvertfall De har ikke rett til å trekke meg ned 8) Kjenner jeg lærere rett så gjør de egentlig som de selv vil, uansett rett eller ikke av og til.. I hvertfall de sleipeste som jeg har en/ei (redd for at vedkommende kommer å leser dette, derfor skriver jeg ikke kjønnet eller noe) av;) Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hehe, surt, kanskje han har sett det, men er så sleip at han vil trekke deg ? Good luck, stå på og ikke la de trekke deg så jævlig i hvertfall De har ikke rett til å trekke meg ned 8) Kjenner jeg lærere rett så gjør de egentlig som de selv vil, uansett rett eller ikke av og til.. I hvertfall de sleipeste som jeg har en/ei (redd for at vedkommende kommer å leser dette, derfor skriver jeg ikke kjønnet eller noe) av;) Ingenting av mitt er sant xD Jeg er gutt atlså X) Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hehe, surt, kanskje han har sett det, men er så sleip at han vil trekke deg ? Good luck, stå på og ikke la de trekke deg så jævlig i hvertfall De har ikke rett til å trekke meg ned 8) Kjenner jeg lærere rett så gjør de egentlig som de selv vil, uansett rett eller ikke av og til.. I hvertfall de sleipeste som jeg har en/ei (redd for at vedkommende kommer å leser dette, derfor skriver jeg ikke kjønnet eller noe) av;) Ingenting av mitt er sant xD Jeg er gutt atlså X) Snakker om du da?! Snakker om lærere generelt og en lærer som er sleip på skolen der jeg går btw.. Lenke til kommentar
liiis Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er det ikke litt lurt om dette blir slettet? plutselig finner jo en eller annen voksen dette, også bytter de blant annet passord.. Og da kan ikke vi dra inn senere å finne oppgaver. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er det ikke litt lurt om dette blir slettet? plutselig finner jo en eller annen voksen dette, også bytter de blant annet passord.. Og da kan ikke vi dra inn senere å finne oppgaver. Like I care Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hehe, surt, kanskje han har sett det, men er så sleip at han vil trekke deg ? Good luck, stå på og ikke la de trekke deg så jævlig i hvertfall De har ikke rett til å trekke meg ned 8) Kjenner jeg lærere rett så gjør de egentlig som de selv vil, uansett rett eller ikke av og til.. I hvertfall de sleipeste som jeg har en/ei (redd for at vedkommende kommer å leser dette, derfor skriver jeg ikke kjønnet eller noe) av;) Ingenting av mitt er sant xD Jeg er gutt atlså X) Snakker om du da?! Snakker om lærere generelt og en lærer som er sleip på skolen der jeg går btw.. Siden du sa at du ikke oppgir kjønn eller noe ^^ Jeg har endra alt til jente og sånnt xD Lenke til kommentar
Kidddo93 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei Kunne noen ha vært så grei å sjekket nynorsk tentamen min ? gi den en liten vurdering osv Send en pm vist du gidder ! ;P Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som har hatt denne Engelsk tentamen? Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som har hatt denne Engelsk tentamen? Jeg skal ha den neste uke... Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som har hatt denne Engelsk tentamen? Jeg skal ha den neste uke... engelsk har en egen trå men teamet vi hadde var Time. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nei men fant den nå Link Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nei men fant den nåLink har ikke sett det tema før.. Lenke til kommentar
powerbabe Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hei Kunne noen ha vært så grei å sjekket nynorsk tentamen min ? gi den en liten vurdering osv Send en pm vist du gidder ! ;P Jeg kan godt ! Lenke til kommentar
fabeer Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Har akkurat hatt tentamen nå.. ;Pgikk vel sånn bobbobb aktig. kom på fire sider ;P Her er stilen min. skjønnliterær, nynorsk. og oppgave 3. gi gjerne tilbakemeldinger. er ikke den beste til å skrive btw. Rakk berre å lese første halvdel no: Genitiv s skal ein bruke så lite som mulig i nynorsk, er også litt usikker på om det er mulig å skrive "laupe" for løpe... pleier alltid å skrive springe:P Teksten må rime, i innleiinga di skriv du: Solens auge såg på med. Det brant i nakken min. Og: Det var kaldt midt inni skogen. Det passer liksom ikkje sammen. Sliter med dette sjølv, så veit det ikkje er lett... Ellers veldig god tekst sett vekk i frå ein del skrivefeil! Endret 27. mars 2009 av fabeer Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Noen som har hatt denne Engelsk tentamen? Jeg skal ha den neste uke... engelsk har en egen trå men teamet vi hadde var Time. Vi hadde Time før jul, så aner ikke hva vi får neste onsdag. Lenke til kommentar
fabeer Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tusen takk for alle innlegg vederørende skjønnliterær. her er teksten jeg skrev i dag på tentamen Har ikkje lest heile stilen din, men med mindre du er forfatter er begynnelsen reint plagiat fra ein tekst i norskboka vår.... Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har akkurat hatt tentamen nå.. ;Pgikk vel sånn bobbobb aktig. kom på fire sider ;P Her er stilen min. skjønnliterær, nynorsk. og oppgave 3. gi gjerne tilbakemeldinger. er ikke den beste til å skrive btw. Rakk berre å lese første halvdel no: Genitiv s skal ein bruke så lite som mulig i nynorsk, er også litt usikker på om det er mulig å skrive "laupe" for løpe... pleier alltid å skrive springe:P Teksten må rime, i innleiinga di skriv du: Solens auge såg på med. Det brant i nakken min. Og: Det var kaldt midt inni skogen. Det passer liksom ikkje sammen. Sliter med dette sjølv, så veit det ikkje er lett... Ellers veldig god tekst sett vekk i frå ein del skrivefeil! hahah, ja. på vurderinga mi fikk jeg. "Du skriv ei god forteljing. Hadde det ikkje være sfor nynorsken hadde du fått ein mykje betre karakter" fikk 3er bedre enn bokmålen min . Lenke til kommentar
shanne Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg hadde nynorsk-tentamen i dag, å skrive en skjønnlitterær tekst.. det gikk, ok tror jeg.. Hvis noen har lyst til å gi meg en tilbakemelding er det bare å si ifra, kunne trengt litt rådgiving og vurdering fra noen andre enn læreren min. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 nynorsk tentamen imorgen, men når jeg så disse oppgavene så har jeg ikke peiling på hva jeg kan skrive om, de mest aktuelle er oppgave 1 (Du har funnet bestefars dagbok. Der reflekterer han over noen av sine viktige valg i livet. Skriv en skjønnlitterær tekst der du formidler ett eller flere av disse valgene. ) Har den jeg og. Noen som har et godt tips til hva jeg skal skrive om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå