Linnkar Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Klasseforstandern din ja. den er kjip. xD skreiv han no? ;P Lenke til kommentar
becpot Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Alle de oppgavene som står der kommer ikke på tentamen , alt er feil Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen som har engelsk oppgaven for i morra?!!??! Lenke til kommentar
liiis Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 har du skreve norsk stil? for jeg har tentamen i morgen, også er jeg så sinnsykt dårlig sånn saks ting. Å jeg skulle få penger osv hvis jeg gjorde dt litt bra. du hjelpe meg litt med den? (; ok. kan sikkert hjelpe deg jeg. hva trenger du hjelp til med ? Jeg har veldig dårlig fantasi osv. Norsk er ikke mitt sterkeste fag for å si det sånn. Men jeg lurer på hvis jeg liksom tar oppg nr 1, va er det lurt at jeg får med osv? er det noe spesielt viktig ved å skrive en artikkel? Lenke til kommentar
liiis Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen som har engelsk oppgaven for i morra?!!??! Hvilket tema? Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hva faen snakker du om da? Det var jo helt riktig i forhold til det vi fikk i DAG i hvertfall... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tema: Time i engelsk tentamen 25.3.09 Lenke til kommentar
liiis Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tema: Time i engelsk tentamen 25.3.09 Tror jeg hadde om tid før jul. Oppgavene ligger på udir Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva faen snakker du om da? Det var jo helt riktig i forhold til det vi fikk i DAG i hvertfall... Du skjønnte det ikke du x) Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Alle de oppgavene som står der kommer ikke på tentamen , alt er feil Klasseforstandern din ja. den er kjip. xD skreiv han no? ;P Han skreiv ikke noe, men han nevnte det for hele klassen før tentamen i går at noen hadde vært inne x) Og hadde en sterk mistanke om hvem det er, så jeg gidder ikke å prøve å nekte, da blir det bare mer trøbbel Men det er jo egentlig ikke ulovlig? De har ikke sagt noe om det. Det eneste vi gjør er å utnytte smutthull Endret 25. mars 2009 av bruker-141017 Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er jo ikke ulovelig! Dette er jo en lovelig side. Og de har ikke akkurat stoppa dette forumet heller. Lærerne kan klage, og de kan sette ned karakteren din. MEN, du kan klage... men (igjen) da trur jeg du må ha et eller to gode argumenter... ;P Lenke til kommentar
Kidddo93 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei! Jeg skal ha kråkespråk (nynorsk) tentamen imorgen, men når jeg så disse oppgavene så har jeg ikke peiling på hva jeg kan skrive om, de mest aktuelle er oppgave 1 (Du har funnet bestefars dagbok. Der reflekterer han over noen av sine viktige valg i livet. Skriv en skjønnlitterær tekst der du formidler ett eller flere av disse valgene. ) Og oppgave 6 (”Vanskeligheten i livet ligger i valget!” Skriv en skjønnlitterær tekst der innholdet i G. Moore´s sitat kommer tydelig fram. ) kunne noen ha vært så snill og hjelpet meg med hva jeg evt kunne ha skrevet om ? Setter stor pris på dette Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Alle de oppgavene som står der kommer ikke på tentamen , alt er feil Alt er feil iforhold til hva du skal ha om? Det er riktig for de fleste andre her Natrich Lenke til kommentar
johootralala Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 SLETT DETTE FORUMET NÅ!!!!! FØR FLERE TIENDEKLASSINGER FINNER DET Vi vil ikke dele fordelene våre med andre, vil vi vel? Dessuten så kommer sikkert en eller annen dustelærer til å finne dette forumet og melde fra til hele landet. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er jo ikke ulovelig! Dette er jo en lovelig side. Og de har ikke akkurat stoppa dette forumet heller. Lærerne kan klage, og de kan sette ned karakteren din. MEN, du kan klage... men (igjen) da trur jeg du må ha et eller to gode argumenter... ;P De har ikke rett til å sette ned karakteren nei ^^ De sa ingenting om at det ikke var lov. Og jeg skreiv ikke ned noe jeg tok med meg på tentamen, så de kan bare drite i å sette ned karakter 8) Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei! Jeg skal ha kråkespråk (nynorsk) tentamen imorgen, men når jeg så disse oppgavene så har jeg ikke peiling på hva jeg kan skrive om, de mest aktuelle er oppgave 1 (Du har funnet bestefars dagbok. Der reflekterer han over noen av sine viktige valg i livet. Skriv en skjønnlitterær tekst der du formidler ett eller flere av disse valgene. ) Og oppgave 6 (”Vanskeligheten i livet ligger i valget!” Skriv en skjønnlitterær tekst der innholdet i G. Moore´s sitat kommer tydelig fram. ) kunne noen ha vært så snill og hjelpet meg med hva jeg evt kunne ha skrevet om ? Setter stor pris på dette veel. jeg valgte oppgave 3 trur jeg det var, der du ska skrive med sånn retrospektiv ting. hvertfall starte med slutten. og den er egentlig den enkelte spør du meg. du kan skrive om hva du vil, bare det har med valg å gjøre , og at du starter med slutten... (overraskende avluttning er viktig her!) se stilen min. *ett av mine tidligere innlegg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vi vil vel ikke la det skje? Får bare la vær å fortelle det til flere personer eller noe. Hvis en lærer kommer her så bestikker vi læreren. Men uansett, la folk gjøre som de vil, finner noen det ut så shit. Vi kan ikke gjøre noe med det. Life is life! Natrich Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva faen snakker du om da? Det var jo helt riktig i forhold til det vi fikk i DAG i hvertfall... Du skjønnte det ikke du x) Tror ikke det nei xD Var det ment sånn at den brukeren skulle si det for at lærern din skulle tro det? I så fall: Tror læreren din kan sjekke den siden og se at det er rette oppgaver Jævlig eid siden lærern din busta deg x) Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva faen snakker du om da? Det var jo helt riktig i forhold til det vi fikk i DAG i hvertfall... Du skjønnte det ikke du x) Tror ikke det nei xD Var det ment sånn at den brukeren skulle si det for at lærern din skulle tro det? I så fall: Tror læreren din kan sjekke den siden og se at det er rette oppgaver Jævlig eid siden lærern din busta deg x) Var det han mente ^^ Men han kan jo bare skjekke xD Vet, ble eid. Men det er jo lov så Han har tydeligvis ikke sett at jeg har posta til han ^^ PGA ingen reaksjon på skolen idag :IO Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hehe, surt, kanskje han har sett det, men er så sleip at han vil trekke deg ? Good luck, stå på og ikke la de trekke deg så jævlig i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå