Skagen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. Småprat og chatting kan man gjøre på PM/melding, MSN, Facebook, e.l. private kanaler (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Å genial tråd har sakprosa om valg i mårra Og stampunkt hele uka.. jeg elsker den som fant ut bruker navn og passordet Endret 23. mars 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg hadde skjønnlitterær i bokmål, skal ha sakprosa i nynorsk på torsdag Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Noen som vet når engelsk eksamen/stampunkt for i år blir lagt ut? Eller går ikke den gjennom Udir? Endret 24. mars 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 tror nok ikke den går igjennom UDIR, har litt med sikkerhet å gjøre tror jeg Lenke til kommentar
stius Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen som har peiling om mattematikk tentamen ligger ute??? Den som kommer/Kommet i år? Lenke til kommentar
skadsem93 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Heihei. For å være ordentlig snill: JEG FANT LINKEN TIL UTDANNINGSFORBUNDET. (SIDEN HAR PASSORD, MEN JEG HAR PASSORDET) Så værsågod, http://eksempeloppgaver.udir.no/default.as...inn=1&fag=1 Brukernavn og passord er Eksempel Heihei. For å være ordentlig snill: JEG FANT LINKEN TIL UTDANNINGSFORBUNDET. (SIDEN HAR PASSORD, MEN JEG HAR PASSORDET) Så værsågod, http://eksempeloppgaver.udir.no/default.as...inn=1&fag=1 Brukernavn og passord er Eksempel Kan du legge ut BRUKERNAVN og PASSORD også? :D Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Da var jeg ferdig med norsktentamen for dette året. Skrev om utdanningen til pilot, 3.5 sider ca.. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hadde den skjønnlitterære delen i dag på nynorsk. Gikk veldig bra. Skrev om et stort valg man kunne ta, som ville forandre livet til både hovedpersonen og mange andre rundt han. Skrev ca 1200 ord, tror det ble ganske bra. Har 6 i alle norsk-fagene, så det bør gå greit med 5 eller 6 på denne. I morgen er det sakprosa på bokmål. Gleder meg litt. Håper vi får kåseri, så jeg kan skeie ut om alt og ingenting med egne meninger. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Heihei.Brukernavn og passord er Eksempel Kan du legge ut BRUKERNAVN og PASSORD også? Her kan vi lese? Brukernavn og Passord er Eksempel Natrich Lenke til kommentar
qollies Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) . Endret 5. april 2009 av Fleskeklumpen Lenke til kommentar
qollies Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) . Endret 5. april 2009 av Fleskeklumpen Lenke til kommentar
liiis Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 OMG? Takk! Nå får jeg 6 i matte til sommeren! Takk! Matte ? Er ikke det der bare eksempeloppgaver da? Eller det de faktiske oppgavene man får som tentamen i år? JA jeg har hatt ALLE tentamnene, så hvis du ikke stoler på oppgavene som er gitt ut her, så kan du legge meg til på msn, eller snakke til meg her. så kan du få oppgaven min, så kan jeg hjelpe deg hvis du har spm også... har du skreve norsk stil? for jeg har tentamen i morgen, også er jeg så sinnsykt dårlig sånn saks ting. Å jeg skulle få penger osv hvis jeg gjorde dt litt bra. du hjelpe meg litt med den? (; Lenke til kommentar
henkli Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Morn folkens! Lurte på om dere kunne hjelpe meg å ta et valg. Hva jeg burde velge i en sakprosa tekst. Går i 10. klasse. Tema er "Å ta valg". HEI ER DET NOEN SOM KAN HJELPE MEG I EN FEI HER:) INFO OG GJERNE OPPGAVER TIL TENTAMEN 2009 10 KLASSE NYNORSK TA ET VALG. :)HVILKE SJANGRER SKAL VI SKRIVE, OG HVA ER LURT Å KUNNE? Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) tfg Endret 2. april 2009 av bruker-141017 Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nå har jeg detti av her :S Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) c Endret 2. april 2009 av bruker-141017 Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 OMG? Takk! Nå får jeg 6 i matte til sommeren! Takk! Matte ? Er ikke det der bare eksempeloppgaver da? Eller det de faktiske oppgavene man får som tentamen i år? JA jeg har hatt ALLE tentamnene, så hvis du ikke stoler på oppgavene som er gitt ut her, så kan du legge meg til på msn, eller snakke til meg her. så kan du få oppgaven min, så kan jeg hjelpe deg hvis du har spm også... har du skreve norsk stil? for jeg har tentamen i morgen, også er jeg så sinnsykt dårlig sånn saks ting. Å jeg skulle få penger osv hvis jeg gjorde dt litt bra. du hjelpe meg litt med den? (; ok. kan sikkert hjelpe deg jeg. hva trenger du hjelp til med ? Lærer var innom her.Så jeg tror jeg havner i trøbbel, men syntes egentlig ikke jeg bør det, reglene sa ingenting imot å lese oppgavene på nettet en lærer ? Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 OMG? Takk! Nå får jeg 6 i matte til sommeren! Takk! Matte ? Er ikke det der bare eksempeloppgaver da? Eller det de faktiske oppgavene man får som tentamen i år? JA jeg har hatt ALLE tentamnene, så hvis du ikke stoler på oppgavene som er gitt ut her, så kan du legge meg til på msn, eller snakke til meg her. så kan du få oppgaven min, så kan jeg hjelpe deg hvis du har spm også... har du skreve norsk stil? for jeg har tentamen i morgen, også er jeg så sinnsykt dårlig sånn saks ting. Å jeg skulle få penger osv hvis jeg gjorde dt litt bra. du hjelpe meg litt med den? (; ok. kan sikkert hjelpe deg jeg. hva trenger du hjelp til med ? Lærer var innom her.Så jeg tror jeg havner i trøbbel, men syntes egentlig ikke jeg bør det, reglene sa ingenting imot å lese oppgavene på nettet en lærer ? Yeah. Klasseforstanderen min x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå