Skagen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det holder med én tråd i riktig kategori. To identiske tråder har derfor blitt flettet sammen. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Tusen takk for alle innlegg vederørende skjønnliterær. her er teksten jeg skrev i dag på tentamen Tentamen_20norsk_20bokm_c3_a5l_20_20v_c3_a5r_20_202009_2_.doc Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Har akkurat hatt tentamen nå.. ;P gikk vel sånn bobbobb aktig. kom på fire sider ;P Her er stilen min. skjønnliterær, nynorsk. og oppgave 3. gi gjerne tilbakemeldinger. er ikke den beste til å skrive btw. Nynorsk_....doc Endret 11. mars 2009 av linnjeanette Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) hei linn lurte på hva var oppgave 3 igjen? skrev oppg. 4 btw Endret 11. mars 2009 av MMDH1602 Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 hei linn lurte på hva var oppgave 3 igjen? skrev oppg. 4 btw Oppgave 3 var den hvor man skulle skrive en skjønnliterær tekst som begynte med retrosketivt ett eller anna. ;P Værtfall starte med slutten eller no hva var oppgave 4 ? xD Syns dere om stilen min da ? xD haha. ser at den er lasta ned 16 ganger :O Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Ok. Oppgave 4 var at du skulle skrive om en som tok et feil valg som var upopulært. Også skulle man legge vekt på den som blir skuffet. Får ikke åpnet stilen din så har ikke lest den. Du kan jo prøve å sende den til meg da. Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ossn sender jeg den da ? xD hahhaa... Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Trypp på det ikonet "(0) nye meldinger" Også trykker du på "Lag ny melding" har du lest min a?? Endret 11. mars 2009 av MMDH1602 Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nja, joa. har lest litt igjenom den. skreiv den akkurat ut. Føler at det er bedre å lese på papir enn på en skjerm ;P skal jeg liksom sende hele stilen på sånn melding ting? :O Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) hvet ikke har aldri gjort det før, men tror det ja ELLER SÅ KAN DU LAGRE DEN OG LASTE DEN OPP... hvet ikke jeg Endret 11. mars 2009 av MMDH1602 Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 hehe, ok. overraskende slutt hvertfall ;P ossn sjanger er det ? stilen din altså.. Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) tror det ble novelle ekke sikker ass.. er ikke proff da Endret 23. mars 2009 av Skagen OT Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Skal snart ha tentamen jeg også om 2 uker eller noe. Tror jeg får det samme som dere. Fint at jeg tenke igjennom det jeg skal spise. Lenke til kommentar
frida08 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei! Jeg har nynorsk tentamen i morgen. Har om valg og skal skrive en sjønnlitær tekst, altså ikke saktekst. Har lest masse her, og det er veldig bra! Men jeg har ikke funnet noen oppgaver til skjønnlitrære teksten bare til sakteksten. Hadde vært kjempefint om noen kunne skrive ned oppgavene! VÆR SÅ SNILL!! Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hadde vært kjempefint om noen kunne skrive ned oppgavene! Oppgavene var du har funni bestefars dagbok, og skal skrive om hans valg i livet sitt. eller no sånt. skriv en skjønnliterær tekst med sånn retroperspektiv ellerno. hvertfall start med slutten også var det en hvor foreldra dine skulle begynne på skole, trur det var no med at de begynte på samma skole som deg, og samme linje. eller no. husker ikke helt.... resten husker jeg ikke. men var værtfall 6 oppgaver eller no ;P fikk ikke lov til å ta med oss oppgavearket...-.- Lenke til kommentar
frida08 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 ok, TUSEN TAKK! Men du vet den retrospektive oppgaven, skulle vi skrive om noe valg da?? Det er vel ikke noen flere her, som vet oppgavene? hehe Takk for Hjelpa linnjeanette ! Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jo, værsågod. jeg valgte den oppgave 3. lenger opp i en av postene mine, er stilen jeg skreiv. var ikke no spesiell oppgave. skulle bare starte med slutten .. og ja, skal handle om "ta eit val" eller "Ta et valg" xD Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Hei! Jeg har nynorsk tentamen i morgen. Har om valg og skal skrive en sjønnlitær tekst, altså ikke saktekst. Har lest masse her, og det er veldig bra! Men jeg har ikke funnet noen oppgaver til skjønnlitrære teksten bare til sakteksten. Hadde vært kjempefint om noen kunne skrive ned oppgavene! VÆR SÅ SNILL!! SORRY ASS skulle gjerne gjort det men hakke oppg. arket Hadde vært kjempefint om noen kunne skrive ned oppgavene! Oppgavene var du har funni bestefars dagbok, og skal skrive om hans valg i livet sitt. eller no sånt. skriv en skjønnliterær tekst med sånn retroperspektiv ellerno. hvertfall start med slutten også var det en hvor foreldra dine skulle begynne på skole, trur det var no med at de begynte på samma skole som deg, og samme linje. eller no. husker ikke helt.... resten husker jeg ikke. men var værtfall 6 oppgaver eller no ;P fikk ikke lov til å ta med oss oppgavearket...-.- 4 oppg. ;p Lenke til kommentar
frida08 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 hehe, ok! Stilen din var bra linnjeanette ! Men dere, læreren sa det var bra å lese på ''tenke sjæl'', ''Reve enka'' og ''Hokken ska'n blonke tel'', husker dere om det var noen oppgaver til de? ) sorry hvis jeg maser! :S Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Jeg valgte oppgave 4. Da skulle man skrive om en person som valgte et upopuært og feil valg. Legg vekt på den som blir misfornøyd... velg overskrif selv. det var no sånt HAR LAGT INN STILEN MIN LITT HØYERE OPP Endret 12. mars 2009 av MMDH1602 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå