powerbabe Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Heihei! I morgen har jeg engelsktentamen, og lurte på om noen ville hjelpe meg med noen engelske ord og uttrykk, som gjør teksten variert, og kanskje gjør at karakteren blir høyere? Endret 11. mars 2009 av powerbabe Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Synonymsfunksjonen i Word er genial for å sprite litt opp. Høyreklikk på ordet --> Synonymer Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Good luck! (PS! Engelsktentamen i morgen - det var tidlig!?) Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Engelsk tentamen er tidlig, eller sen kommer an på hvordan du ser på det Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Engelsk tentamen er tidlig, eller sen kommer an på hvordan du ser på det Ser det i forhold til påskeheldags, Det hadde vi! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tja, det er i grunn lite som må gjøres for å skrive en ihvertfall ok engelsktekst Noe av det viktigste rådet er: FOR F***, LES IGJENNOM! dette kan spare deg for så uuutrolig mye dumme småfeil, som at du har trykket på feil knapp på tastaturet, små bokstaver etter punktum, i, som i jeg, som skal være I, osv. Og lær deg de greieste reglene, for å unngå småfeil som du kan lære deg å gjøre riktig på en times arbeid. is og are, was og were, a og an, alt det der Lur link for å pugge basic engelsk grammatikk Lykke til! //Blarcky Lenke til kommentar
powerbabe Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Ja nå er tentamen ferdig. Og tusen hjertlig takk til den som ga meg tips om synonymfunksjonen! Det var genialt, jeg bruukte den gjennom hele teksten! Jeg leste gjennom fler ganger, til den som gav meg det tipset. Tusen takk alle sammen. Det var til veldig stor hjelp alt sammen (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå