MSc Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Noen her som bruker OpenOffice som kan hjelpe meg med et lite problem? Når jeg prøver å legge inn tall i regnearket (eks.: 157513) så tolker regnearket det som en tekststreng. Har prøvd å endre formatet frem og tilbake i Cell properties men uasett hvilket format jeg prøver så skjønnet ikke OpenOffice at dette skal være et tall, samme problemet har jeg også med datoer. Har også et regneark som er importert fra Excel. Det som er importert virker bra (tall er tall og datoer er datoer), men hvis jeg prøver å legge inn nye verdier så blir det samme tullet. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Sjekk innholdet i cellen, den markerer det som tekst ved å putte en ' foran. '54kr = tekstreng 54 = tallstreng Kan jo sjekke formatet på cellen også. Lenke til kommentar
MSc Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Takker for forslaget, men det hadde jeg allerede prøvd. Har prøvd for sikkerhets skyld, først å formatere cellen som standard nummer, deretter taster jeg inn tallet uten noe som helst foran. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har vel siste versjon av openoffice antar jeg? Lenke til kommentar
MSc Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Brukte V 1.0.1, hadde lastet ned men ikke installert 1.0.3. Fikk installert denne versjonen og ...... Takk tore- Lenke til kommentar
MSc Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Jepp jeg hadde alså tenkt tanken på å oppgradere, men regnet egentlig ikke at det kunne være en så stor "feil" i en "ikke alfa eller beta" versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå