Myrsve Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei alle sammen hvis jeg oppgraderer hovedkortets BIOS. og setter inn en ny prossesor som er kraftigere en det som står i manulen at hovedkortet klarer på den orginale BIOSen. men den er støttet i den nye biosen, tåler hovedkortet den nye prossesoren. Lenke til kommentar
skvaldregauk Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ja hvis det står at den nye biosen støtter prosessoren så gjør den nok det.Hvilket hovedkort har du?Og hvilken prosessor skal du putte på det? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 jepp... er det som er pointet med bios oppdateringer. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Jeg gav søsteren min, min gammle prossesor en P3 600 MHz, hovedkortet er en Aopen AX6BC. Hovedkortet mitt gikk i stykker Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 det kortet støtter 133mhz i buss og i alle fall 800mhz. det kjørte jeg på min gamle pc. men jeg brukte en slot konverter. hovedkortet er jo egentlig slot 1, men med slotkonverteren blir det fc-pga. en kamerat av meg hadde samme hk. tror han kjørte over 900mhz. husker ikke hva max er for kortet, men det vet du vel allerede (står vel i bios updaten). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå