Gjest Guest_yeye_* Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 hei. jeg har så veldig lyst å suge bestevennen min, han er gutt og jeg er gutt. vi har vært venner siden vi kunne snake å jeg har sakt til han at jeg er biseksuell. jeg har veldig lyst å suge han men vet ikke hvordan jeg skal forklare det til han på en måte som gjør at han lar meg suge han. noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 It's not gay if you blow your friend as a joke when you're drunk. It's not gay if there's no eye contact. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Si det bare rett ut, enten får du suge eller så får du deg en på trynet - eller så ler han det vekk. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 send en melding og spør hva han syns om deg.. kansje han er bi og, men holder det hemmelig Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) send en melding og spør hva han syns om deg.. kansje han er bi og, men holder det hemmelig Sjansen for det er veldig, veldig lav. Endret 10. mars 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
Gjest Gjest_GLM8 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Si det rett ut. Er han en ekte venn så sier han bare nei eller ler det vekk som noen over sa. Siden han vet du er Bi så burde han skjønne at du sikkert har tenkt på det før. Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er jo ikke en selvfølge at man vil suge kompisen sin om man er bifil da. Jeg er bifil, og aldri i verden om jeg ville hatt seksuell omgang med han! Menmen, er han en ekte venn, så si det rett ut! Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 berre hold kjeft om det... har du så jævla lyst å suge han at du er villig til å risikere vennskap? dersom du uansett har lyst å seie det, så seier du først til han at du er bifil, og ser reaksjonen hans, og om han trekk seg unna, eller gir faen avgjer kva ditt neste trekk blir.. men hovudrådet mitt er å holde kjeft.. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Enig med Jonas. Selv om han er en ekte venn betyr det ikke at han kommer til å avfeie det. Hvis min beste venn hadde hatt lyst til å suge meg ville jeg nok holdt meg unna han. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 om jenter også tenkter slikt, " åhh.. jeg har måå suge han, det hadde vært deiligt " ?? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 om jenter også tenkter slikt, " åhh.. jeg har måå suge han, det hadde vært deiligt " ?? Er det meg du sikter til? Isåfall hadde det vært noe helt annet. Jeg er nemlig heterofil i likhet med de fleste andre og da ville jeg ikke blitt støtt av en jente som ville suge meg. Jeg antar at vennen til trådstarter er hetero, og vil reagere på samme måte som meg. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 var ikke deg jeg sikta til, var trådstarter sin første post.. som fikk meg til å tenkte.. men det du snakker om, det blir ikke det samme.. for du er tiltrukket av kjønnet som spørr , altså av ei jente.. men her blir en gutt som liker jenter spurt av en annen gutt.. blir litt annerledes, og tror han vil få litt noia, men det er ingen big deal, går nok over etter et par uker med tenking og søvnløse netter for kompisen hans.. hvis han fortsatt er kompisen hans etter det.. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 var ikke deg jeg sikta til, var trådstarter sin første post.. som fikk meg til å tenkte.. men det du snakker om, det blir ikke det samme.. for du er tiltrukket av kjønnet som spørr , altså av ei jente.. men her blir en gutt som liker jenter spurt av en annen gutt.. blir litt annerledes, og tror han vil få litt noia, men det er ingen big deal, går nok over etter et par uker med tenking og søvnløse netter for kompisen hans.. hvis han fortsatt er kompisen hans etter det.. Stemmer. Jeg ville ikke tatt den risken da. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nekter å tro at du har like lyst til å suge kompisen din som du har lyst til å beholde hans vennskap. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg hadde ikke klart å være beholde bestekompisen hvis han hadde stått frem og sagt at han ville suge meg. Ikke si noe du. Lenke til kommentar
Burlis Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 It's not gay if you blow your friend as a joke when you're drunk. It's not gay if there's no eye contact. It's not gay if you beat them up afterwards Men uansett, tilbake til topic. Hvis han virkelig er din bestevenn tror jeg han ville forstått det, forutsett at han er klar over din legning. Det varierer jo så klart fra person til person, men jeg vet i alle fall at jeg ikke hadde blitt sur om en av mine bestevenner hadde spurt meg om noe slikt, hadde riktignok blitt et øyeblikks pinlig stillhet, men det må man jo kunne tåle Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Troll? Alvorlig talt. Så vidt jeg vet er jeg hetrofil, så det er mulig jeg er innhabil, men homofili er vel ikke synonymt med manglende sosial inteligens? Hva tror du vil skje? Endret 12. mars 2009 av Jorchi Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Om du ikke har noe indikasjon på at han også er bifil eller homofil ville jeg aldri spurt. Risikerer bare at det blir megakleint mellom dere to og vennskapet ryker. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Du er nødt til å tenke over om du er villig til å risikere vennskapet deres. Selv om han er heterofil, kan det være at han lar deg suge han. Det er tross alt ikke han som har en pikk i munnen. Men stemningen mellom dere i etterkant vil nok bli heller pinlig, særlig fra hans side. Dette vil nok antakelig føre til et brudd i vennskapet deres. På en annen side; dersom det at du vil suge kompisen din sitter i tankene dine hver gang du er med han, og det begynner å "plage" deg å ikke gjøre det, så er det beste kanskje å si ifra? Men som sagt, du får vurdere hva som er viktigst. Å suge kompisen din og miste han, eller fortsette å ha et godt forhold til bestekompisen din. Selvsagt, nå kjenner ingen av oss kompisen din, så for alt vi veit kan han ha homoerotiske tanker i hodet sitt han også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg