Gå til innhold

Hvilket av spillene dine spiller du MINST?

Anbefalte innlegg

Hmmm...så litt i hylla og fant noen andre spill jeg har kjøpt over tidene, som heller ikke har blitt spilt nesten i det hele tatt.

-Ground Control. Tror aldri jeg har prøvd det :oops: er det verdt bryet og installere dette spillet og prøve det? Eller er det et dårlig spill?

-Severance. Prøvde det en eller to ganger og aldri mer...

-Desperados

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Outlaws har jeg ikke spillt på mange år. Virka kult ei stund den gang, men under multiplayer så ble det bare for dumt når personene sprang bortover uten å bevege beina...som spøkelser :p

Under a killing moon, Little big adventure, Skynet og Z er også lite spillt.

Lenke til kommentar
C&C Tiberian Sun. Største nedturen ever. Hvis man kan kalle et spill for kalkun så må det være dette. CD plater av Heidi Hauge er mere verdt en TS

Er hjertens enig! Månedene før spillet kom, var jeg på websidene nesten daglig for å sjekke nye screenshots o.l., det så jo bra ut, så jeg gleda meg vilt.

Det som er like greit er at jeg ikke finner det lenger, en eller kamerat har vel lånt det og ikke levert det tilbake. Ikke at jeg bryr meg akkurat.

Lenke til kommentar
Eg kjøpte disney classic videogames for nokon år siden har ikkje prøvd det enda men kansje eg skal, kjøpte og empire earth og age of mythology har kansje spelt 1 time til sammen

Empire Earth skjønner jeg at du ikke har spilt noe særlig, men Disney Classic Videogames og AoM du spille mer! Bare du kommer skikkelig inn i AoM blir du hektet, det skal jeg love deg :)[/u]

Lenke til kommentar

Hvis du mener spill man har kjøpt, for så å spille de lite, har jeg noen få.

Jeg spiller vanligvis de fleste spill jeg kjøper til døde før jeg legger de vekk. :D

Battle Zone (Søppel spill)

Theme Park World (Bra spill, men passet ikke for meg)

Redline: Gang Warfare 2066 (Utrolig Søppelspill)

Sudden Strike (Bra strategi, men døds kjedelig i lengden)

Ashron's Call (Bra online, men ikke med ISDN)

Stupid Invaders (Morro...i 15 minutter)

Jaja :shrug:

Lenke til kommentar

har forresten ei mappe med cder som fulgte med den første pcen min. med følgende orginale og utesta spill:

Hell Cab

Under A Killing Moon

Corridor 7 : Alien Invasion

Who Shot Johnny Rock?

Spillene er fra '93 og '94

kunne kanskje vært artig å prøvd dem øhhhh think not

:p

Lenke til kommentar
har forresten ei mappe med cder som fulgte med den første pcen min. med følgende orginale og utesta spill:

Hell Cab

Under A Killing Moon

Who Shot Johnny Rock?

Under a Killing Moon var et ganske artig spill! jeg tror det kom på fire CDer. Grafikken var jo stilig, og i 3d :o . Det ser litt "rart" ut når skuespillerne i "cutscenene" er "limt inn" i et prerenderet (ser ut som om en stakkars 486er har fått litt å arbeide med) landskap. Hvis du ikke har spilt det, så er det på tide å gjøre det nå! Jeg vet ikke hva jeg skulle synes om spillet hvis jeg hadde spilt det nå (men jeg installerte det på en gammel PC som kjører multiboot med DOS og Windows 98, uten å prøve det). Hvis du liker spillet så burde du spille "The Pandora Directive" og "Overseer" (oppfølgere alle sammen, med samme hovedperson - Tex Murphy).

Lenke til kommentar
Hmmm...så litt i hylla og fant noen andre spill jeg har kjøpt over tidene, som heller ikke har blitt spilt nesten i det hele tatt.

-Ground Control. Tror aldri jeg har prøvd det  :oops: er det verdt bryet og installere dette spillet og prøve det? Eller er det et dårlig spill?

-Severance. Prøvde det en eller to ganger og aldri mer...

-Desperados

ground control var faktisk ganske bra, friskt med ett FPS spill der det går mer på troppe bevegelser enn basebygging/innhenting av ressurser..

det var ganske så fedt da jeg spillte det...

Hell Cab

Under A Killing Moon

Who Shot Johnny Rock?

har akkurat samme pakken! Første CD-ROM'ene jeg eigde! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...