Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Du vil hate meg for dette, men: "ligge - lå - har ligget". nei, hvorfor det? syns det er greit hvis folk påpeker sånt, jeg. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 På PC så er nok NeverWinter Nights det mest uspilte, jeg runda det, spelte et par modder, så ble det kasta vekk. Dette ble litt rart...Du har runda det, noe som tar ca 60 t +/- men du mener at du har spilt det lite??? 60t er da en del det! Hvordan kan dere si at Morrowind var skuffanes?!?!?! Det er jo det Fjerd beste spellet EVER!!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hvordan kan dere si at Morrowind var skuffanes?!?!?! Det er jo det Fjerd beste spellet EVER!!!! fordi ikke alle liker å tasse rundt i en enorm (og veldig finfin) verden uten å ha noe mål og mening.. kall meg konservativ, men jeg liker å starte et rollespill og iallefall ha et par enkle innførings-quests før jeg begynner å tusle ut for meg selv. en liten, rød tråd gjennom spillet skader heller ikke.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Alle de nye spillene mine spiller jeg aldri. Spiller kun ElastoMania jeg. Skal vel få meg et bilspill snart Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 second that...kjøpte spillet midt under examen tida i jul eller no, installerte det en gang, prøvde i 5 min, åpna bøkene, leste i 3 uker i strekk og glemte spillet deretter... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 helt klart Black & White, gikk lei etter et par minutter men har vel en god del andre spill jeg aldri spiller, de ligger inne i skapet(jeppz oppbevarer spilla mine i et skap og ikke "på hylla" som alle andre ser ut til å gjøre ) og samler støv. Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Mitt kjedeligste er Sum Of All Fears Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 første theme park,red alert det ble spillt mye første årene da men nå er det litt gammelt, caesar 2. osv osv. Det begynner å bli en del spill etter hvert så jeg gidder ikke å skrive ned flere Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 ja morrowind er kjedelig den første timen Jeg vil påstå at det er allerbest i begynnelsen, jeg, før du begynner å se svakhetene som hindrer det i å bli tidenes beste. Hva er galt med begynnelsen? Er enig med Kent. Jeg var praktisk talt hekta etter at jeg kom inn på kontoret til fyren (skamme meg, husker ikke navnet) og skulle fordele Major og Minor skills, osv. Løp videre og så at jeg kunne ta alt. Hver eneste mynt, hver eneste flaske. Var veldig kult synes jeg. Har aldri kommet noe langt i spillet, men det er fordi jeg har begynt på nytt hele tiden. Blir kjedelig da. Spiller det faktisk nå. Til poenget: Det spillet som jeg har kjøpt som jeg spiller/har spilt minst er SimCity 4. Vet egentlig ikke hvorfor. Jeg likte 2000, men det var på den tiden da jeg ikke likte RPG. Nå dominerer RPG'ene. Orker det simpelthen ikke, selv om byen min klarer seg ganske bra (nja). Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 - Hellfire (exp-pack til Diablo 1, prøvd en eller to gang) hellfire er jo tøft, når du fikser sånn at du kan spille som barbarian, eller enda bedre, bard (som kan bruke et sverd i hver hånd). et king's bastard sword of haste i en hånd, og et eller annet jester's sword of noe annet i den andre, og du feiet gjennom det meste uten problemer. Øyh! Hvordan? Det har jeg aldri hørt om.. menmen, samme det.. spiller det ikke lengre likevel Lenke til kommentar
Komma Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Å, det er så lett å gi opp enn å faktisk spille seg igjennom et spill. - Morrowind ga opp da jeg hele tiden ble drept av noen fæle fugler... - Hitman2 tok meg en pause da jeg satt fast på et snøbrett med noen ninjaer, og siden dengang har jeg ikke begynt på igjen. - Fallout Tactics første missionet var for mye for meg. - NFS Porsche installerte det, kjørte et løp, uinstallerte det to dager etterpå og siden har det samlet støv i cd-coveret sitt. - Final Fantasy 7 ble fort lei all slossingen, ikke så gale system og turbasert er greit, men irriterende når en skal gå fra a til b og hele tiden møte på fordømte fiender. - System Shock 2 ble målløs og det skremte livskiten ut av meg, har ikke tørt å gå tilbake enda.. Men spillet jeg har desidert spilt mest må være elasto mania. Har spilt "igjennom" rundt en 60 ganger, og fremdeles ikke lei. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Spiller minst Footba~1 og across Lenke til kommentar
tåa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Dette er skremmende! :o Mange her skriver jo om alle spillene de kjøpte, men som de aldri prøvde engang! Har det aldri slått dere at dere bør tenke litt på saken før pengene går til et nytt spill? Er lommeboka blitt litt for tung for deres eget beste? Selv kjøper jeg kun titler jeg føler meg sikker på at jeg kommer til å like, og foreløpig har filosofien virket. Jeg har hatt glede av hele samlingen min. Så neste gang du står i butikken med et spill i den ene hånden og noen ekstra hundrelapper i den andre: Tenk deg om. Er det verdt det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Øyh! Hvordan? Det har jeg aldri hørt om.. menmen, samme det.. spiller det ikke lengre likevel husker ikke helt nøyaktig, men det var bare snakk om å skrive noe i en cfg/ini/whatever-fil.. så hadde du to andre folk å velge mellom når du startet. leter du litt på en d1-side, finner du det fort ut.. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Icewind Dale II har spilt det i 10 minuter før jeg la det skapet har ikke prøve det igjen samma med Neverwinter Night Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 en hel haug . Star Wars rebellion, C & C Tiberian sun, The ultimate doom, Aces Of the deep, Wet, Day of the tentacle, Quake , Quake II, Delta force alle gamle spill som jeg nesten ikke har spillt men i sin tid kjøpt nye kan nevne at jeg har Splinter Cell som jeg har runda og antagelig aldri kommer til å spille igjen ... er jo ikke no morro lenger når man har runda det Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 -Morrowind (spillet var greit nok, men graffikkortet var altfor dårlig) -IGI 2 -SC3k -SC4k -Comanche 4 -FS 2k2 Pro (ergerlig at jeg batalte 800kr + en joystick til 600kr. Grafikkortet var nok en gang for dårlig) -Unreal Tournament -Unreal Tournament 2k3 Ja, det var vel det. Neste gang nekter jeg å kjøpe spillet. Da kjøper jeg GeForce FX, deretter spillet... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Kjøpe spill? Hva er det for noe? Neida... Spillet som har samla mest støv hos meg må jo vere Driver, mest fordi jeg hadde spilt demoen så masse at når jeg kjøpte spillet var jeg nesten lei... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå