sybbelybb Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Satt og rota litt i CD-mappa mi tidligere her, og så at det var utrolig mange spill jeg nesten aldri spiller, som jeg har BETALT for - Hellfire (exp-pack til Diablo 1, prøvd en eller to gang) - Sim By (ja, , jeg kjøpte faktisk dette spillet for en stund tilbake, bare le av meg..) - Caesar III (prøvd en gang, syntest det var meget dårlig, *bort med seg*) Har dere også noen slike spill? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har kjøpt wc2. spillte det mye før i tida, men no samler det støv. kansje på tide å ta det frem igjen.... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Red Faction .. eneren. Spilte det i sikkert 5 timer før jeg avinstallerte og la det på hylla , der det har lugget(?) siden. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Red Faction 1 var jo bra! et litt meir moderne half life blei det omtalt som fleire plasser. Men her blir det nok Conflict desert storm... ufattelig dårlig, dårlig spill.... Lenke til kommentar
Defender Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Disse spillene har jeg kjøpt og kun spilt i 30 minutter (vel kanskje litt mere): Civilization III (ikke Sid Meyer`s Civ). Dette var en boring kopi av det originale. Morrowind: Hørte så mye om det, syntes starten var booring! Unreal 2003: Men 10 fps er det ikke noe gøy Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Johnny Herberts Grand Prix 1997 -kjøpte det for en stund siden på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Rainman Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 det må bli IGI2. jeg kjøpte det, la det inn, startet spillet og kom vel sikkert 5min ut i første mission før jeg quita å la det bort for godt.. Lenke til kommentar
Rainman Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 det må bli IGI2. jeg kjøpte det, la det inn, startet spillet og kom vel sikkert 5min ut i første mission før jeg quita å la det bort for godt.. btw: ja morrowind er kjedelig den første timen, men det tar seg veldig opp. det er da et av de beste spillene som er laget da.. (og det kommer fra en CS-freek) Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 C&C Tiberian Sun. Største nedturen ever. Hvis man kan kalle et spill for kalkun så må det være dette. CD plater av Heidi Hauge er mere verdt en TS Lenke til kommentar
spboy Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har et par spill jeg har innstalert og avinnstalert....tror at når jeg får min egen data at jeg får mer intresse for spillene..... Iron storm, Half life blueshift, half life (den grønne) fallout tactics, komt langt men gadd ikke lenger..... :-? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 return to castle wolfenstein uten tvil... har hatt det i et år eller no, og har ikke engang installert det :o Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Blir vel Heroes of Might and Magic IV. Dessverre. Spillet synes jeg er veldig bra, men hver gang jeg tar det frem får meg meg et nytt spill, og jeg får ikke rotet meg til å spille HoMM4 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 jeg husker jeg tenkte de første ukene jeg spilte HoMM4 at "wow, dette går det LAAANG tid før jeg går lei...", men det gav seg vel etter en stund... nå har jeg lånt bort spillet, OG han som lånte det har rota det bort, så jeg kan vel trygt si at jeg ikke spiller det så mye... men det er ikke noe DÅRLIG spill, det er det ikke... CM97/98 har jeg også, det kjører i DOS, så det er det en god stund sia jeg har tenkt på... spiller vel ikke 99/00 så mye heller... Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 C&C Tiberian Sun. Største nedturen ever. Hvis man kan kalle et spill for kalkun så må det være dette. CD plater av Heidi Hauge er mere verdt en TS Kan knapt si meg mer enig der. Dro helt til Trondheim (3 timer bil-tur) for å kjøpe dette spillet. Ble møtt av reklame-plakater, store papp figurer, you name it! Forventingene var STORE!... Resultatet ble at det ble spilt i ca 47 minutter. Så ble det kastet laaaaangt bak i skapet, og siden har ingen sett det. Snakk om 500 kr ut av vinduet! (samt bensin til turen også da ) Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 -Black & White -Fallout Tactics -The Sims (men dama har spilt det mye! ) Sikkert noen flere også, men disse er de jeg husker best...ser på coverene i hylla og tenker "hvorfor pokker kjøpte jeg de spillene?" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 - Hellfire (exp-pack til Diablo 1, prøvd en eller to gang) hellfire er jo tøft, når du fikser sånn at du kan spille som barbarian, eller enda bedre, bard (som kan bruke et sverd i hver hånd). et king's bastard sword of haste i en hånd, og et eller annet jester's sword of noe annet i den andre, og du feiet gjennom det meste uten problemer. Red Faction .. eneren. Spilte det i sikkert 5 timer før jeg avinstallerte og la det på hylla , der det har lugget(?) siden. der har det lagt siden.. og, må nesten si meg enig i det.. red faction er ikke særlig mye mer enn en sprenge-vekk-vegger-simulator. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 return to castle wolfenstein uten tvil... har hatt det i et år eller no, og har ikke engang installert det :o MP-delen var (er) digg! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 IGI2. kom vel sikkert 5min ut i første mission før jeg quita å la det bort for godt.. Hvorfor det? ja morrowind er kjedelig den første timen Jeg vil påstå at det er allerbest i begynnelsen, jeg, før du begynner å se svakhetene som hindrer det i å bli tidenes beste. Hva er galt med begynnelsen? der har det lagt siden.. Du vil hate meg for dette, men: "ligge - lå - har ligget". Derimot heter det "å legge - la - har lagt" - sikkert dette du tenkte på. Forøvrig er jeg også tilhenger av "lugget" og "liggi" - men det er jo dialekt. Så: til trådens kjerne: Jeg har sannsynligvis 100 spill som jeg praktisk talt aldri spiller. Trist å si det, men. Blant annet er det en del brilliante spill jeg bare aldri har hatt tiden til å komme ordentlig i gang med, som Commandos 2, Morrowind, Fallout 2, Aliens vs. Predator, Jedi Knight og Sam & Max Hit The Road. Så er det størsteparten av spillene, som jeg har rundet, og dermed ikke spiller så mye. Eksempler: I.G.I 2, Splinter Cell, Half-Life og Outcast. Triste saker. Kunne trengt en ca. 10 timer ekstra hvert døgn for virkelig å grave meg ned i spillsamlingen min. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg må si at det mest uspilte spellet mitt er nok Vagrant Story(Rein søppel!). På PC så er nok NeverWinter Nights det mest uspilte, jeg runda det, spelte et par modder, så ble det kasta vekk. Hvordan kan dere si at Morrowind var skuffanes?!?!?! Det er jo det Fjerd beste spellet EVER!!!! Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Commandos 2... Greide 1. brettet tror jeg.. Siden har det sammlet støv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå