DjDarkDragon Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Skulle hatt litt hjelp med tips om redigering av ett par bil bilder her. Jeg har tatt noen bilder av bilen min mot en opplyst vegg som desverre er litt for kort til å få bilen til og passe slik att jeg slipper å få med noen av søylene. Så det jeg lurer på er kort å greit hva som er beste måte og få bort søylene i disse bildene? Må bare si att skiltene skal ikke se slik ut på det endelige resultatet.Dette var bare gjort i full fart for å skjule reg nr.hehe. Ps: Tips om hvordan bildene kunne vært tatt bedre tar jeg i mot med takk. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Photoshop fikser vell alt? Klarer desverre ikke den operasjonen der i PS enda da jeg akkurat har begynt å eksprimentere litt med det Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Første jeg kommer på er vel å bruke clone tool og bare utvide vegge over søylene. Om det er hva du ville ha vekk fra bildet. Litt trøtt ;P Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sjekk hvordan han fjerner rynkene på denne dama http://www.dieter.no/2009/03/stemingsfulle...er-i-photoshop/ samme måte kan du bruke til å fikse søylene Lenke til kommentar
Nevrokusti Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Clonestamp tool funker fett Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Hvordan bruker dere clonestamp for å få d til å bli fint når dere skal ta så store områder?Blir lett kunstig med meg.hehe. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hvordan bruker dere clonestamp for å få d til å bli fint når dere skal ta så store områder?Blir lett kunstig med meg.hehe.Virkelig fort og gæli, men dette tok ca 20 sekunder med spot healing brush og healing brush i Photoshop... Edit: tok det andre bildet også :-) Endret 14. mars 2009 av k-ryeng Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Se der ja.Der kom det en rimelig god forklaring. Takker.Flott att du faktisk sa hva du brukte slik att jeg selv kan prøve også. Ser jo helt ok ut bildene.Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå