oollee Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Heisann ^^ noen som tror dette ville være ett godt kjøp? LINK!!! har ca 10-12k å bruke på ATV har ingen spesielle formeniger om 2 takt eller 4 takt... revers er heller ikke ett must have! takker på forhånd Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Bumpe så fort? Skal du kjøpe i morgen eller? Jeg ville sett på Access Streak, tøff og har god motor. Av og til lurer jeg på hvorfor dette forumet har søke funksjon, ingen bruker den.. Det ligger flere tråder som handler om akkurat dette. Lenke til kommentar
oollee Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Bumpe så fort?Skal du kjøpe i morgen eller? Jeg ville sett på Access Streak, tøff og har god motor. Av og til lurer jeg på hvorfor dette forumet har søke funksjon, ingen bruker den.. Det ligger flere tråder som handler om akkurat dette. Bumbet fordi tråden var laaangt nede og på vei til neste side..! søkefunksjonen ga meg bare tråder som gjaldt 125cc++ derfor startet jeg en ny tråd! edit: skriveleif Endret 10. mars 2009 av oollee Lenke til kommentar
oollee Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 ingen som har noen som helst?? Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 hva med å spøre på forumet som har peil på atv http://www.atvforumet.no/forum/portal.php her kan du spøre om det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå