Calvinator Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Brukte iPhone da jeg skrev innlegget så jeg så nok ikke at det sto Troms der på profilen din My bad. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Vel, jeg er ute etter UV plexi uansett så Men takk for tipset da^^ Lenke til kommentar
Luminum Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Når det gjelder vannkjøling holder det fint med en 3x 120mm rad, men hvis du senere skal sette inn ett ekstra skjermkort f.eks, kan det være lurt å planlegge litt framover og gå for en tykkere termochill rad som er litt dyrere, men yter bedre. http://www.sidewindercomputers.com/thpa3xra.html Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg vil montere radiatoren i toppen av kabinettet og da har jeg ikke mange cm. å gå på. Tror det skal fungere med en rad på 3-3,5 cm. + vifter. Jeg har ikke planlagt 2 skjermkort da jeg hverken har behovet eller penger til dette. Men jeg skal begynne å søke etter sponsorer, så det kan jo komme. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Ny update! Mer kommer ikveld Endret 17. mai 2010 av DeDDi Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Da har jeg tegnet i sketchup i et par timer, det at jeg ikke har gjort noe særlig i programmet fra før av så kan jeg vel egentlig kalle meg nybegynner ^^ Om få strakser vil førsteposten bli oppdatert med ny konsepttegning. Stay tuned! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvordan går det? Kommer det ny oppdatering snart? Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Hvordan går det? Kommer det ny oppdatering snart? Ting er gjort, men her i huset tar ting litt ekstra lang tid. bla pga. laseroperasjon på øynene og flytting grunnet videre skolegang. Men skal bli ferdig med dette hvertfall Holder nå på med grunning og lakkering av innsiden, lurer på hvilken farge jeg skal lakkere i? Rød eller sort? Endret 13. juli 2010 av DeDDi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå