Barry White Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 (endret) Hei! Jeg var konstant logga på "administrator" på XP, til en dag da dumme jeg skulle lage en ny konto til faren min....vel lagde den og gikk innpå den. Men nå er "administrator" med alle mine instillinger søkk vekk!! hjelp! Endret 5. november 2010 av Barry White Lenke til kommentar
Motig Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Du må ha gjort noe feil. Din konto forsvinner ikke selv om du lager en ny. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 kan jo sjekke om den er i sikkerhetsmodus da. der er det i hvert fall en admin som ikke vises vanlig. bruk denne og lag din egen konto, slett faren din, whatever... (sikkerhetsmodus=press f8 under oppstart) Lenke til kommentar
batko Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Når du lager fler enn admin kontoen så forsvinner den vanligvis fra det vanlige innloggings bildet. Start maskinen som vanlig og når du står der hvor faren din logger seg inn så hold nede CTRL + ALT mens du trykker 2 x på DELETE tasten. Da kommer den gamle innloggingsboksen opp. Skriv administrator og passordet ditt og du skulle være inne som vanlig. :-)))) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Okey....men jeg har lyst å slette den jeg er på nå...grunnet til at det har blitt sånn er at etter man har installert XP kommer det opp sånn blåskjerm der du skal registrere osv. Jeg var ute da og XP boota sikkert "administrator" uten at jeg skrev på noen brukere. Men jeg vil gjerne få sletta den jeg er på nå da. Det går ikke an å slette første bruker fra administrator!...forslag? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 skru på gammeldags/sikker påloggingsskjerm og bruk administrator som brukernavn Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Bruk files and settings transfer wizard. Ta ut administrator og legg inn på den nye kontoen. Så skal de i teorien bli like? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå