spelly Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Ja, jeg klarte å stryke i fysikk/matte i fjord grunnet jeg ikke hadde deltatt på nokk prøver, og hadde vært serdeles slurvete med innleveringer. Jeg er helt klar over at jeg ikke får vitnemål fra videregående uten å ha bestått i alle fag, men da er spørsmålet mitt: Om jeg går på en skole der de tilbyr it, altså 20 timer it i uken ( i stedet for programfag). Hvis jeg går på den skolen neste år, tar opp bare it der, slik at jeg har ett "overskudd" i fag, må jeg allikevel ta opp fysikk og matte for å få vitnemål da? og vil jeg få vitnemål på bjørgvind, og kunne gå i lære da ? Eller må jeg uansett ha bestått i alt på tideligere videregående jeg har gått på ? Er sur i ettertid for at jeg har klart å stryke i de fagene, men må bare bite i det sure eplet og fikse opp i det på en eller annen måte. Endret 10. mars 2009 av spelly Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Dette må du nesten ta opp med rådgiver på skolen din. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 er ganske sikker på at du må ta matte og kjemi uansett da!! jeg tror du kan ta det på allmennfaglig påbygg... da slipper du de faga du har bestått før! veninna mi valgte bort matte og norsk (husker ikke om hun valgte bort fler) da hun gikk VG3 hun skal ta opp igjen de fagene på allmennfaglig påbygg. Er ikke sikker på om hun hadde slippet programfag og! Men er ikke helst sikker åssen alt er. Jeg tror også du kan ta faget som privatist! Har også hørt om Torsdagsskoler, da du bare går på skolen på torsdager... men vet heller ikke så mye om hva slags opplegg det er... hør med rådgivern på skolen ja! Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 En i klassen min strøk i Naturfag på vg1, men han trengte bare å ta eksamen i faget ett år etter. Er vel kanskje ikke samme med prog.fag(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå