abene Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 En feil gjorde at potensielt sensitive Google Dokumenter ble delt ut. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kjekt for Obama og gjengen som har basert sin arbeidsflyt på Google Apps. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 0,05 prosent Av hvor mye igjen? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Third Echelon har vel tilgang til det de trenger av mine filer uansett, så tror ikke dette påvirker meg i noen særlig grad om jeg skulle være av de 0,05 prosentene Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 0,05% er jo ikke så fælt, kommer jo an på dokumentet selvsagt... Jaja, la oss ikke legge oss ned og dø for det Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kjekt for Obama og gjengen som har basert sin arbeidsflyt på Google Apps. De skulle jo være mye mer åpen om hva de holdt på med. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hadde dette vært et Microsoft Live produkt så hadde det vel vært 10 sider med klaging her allerede...! Ser at jeg fremdeles har god grunn til å ikke stole på Google! Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 ENDELIG!!! DETTE HAR JEG VENTET PÅ! :D:D Et perfekt eksempel på at man ikke skal lagre alle personlige dokumenter på nettet. Internett er jo i ferd med å bli slik. Online lagring, online backup, online programmer, online bilder. Endelig så ser man at det ikke er så trygt som alle tror. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Takk for informasjonen, [GDI]Raptor. Selv er jeg kjempefornøyd meg Googles løsninger, de er innovative og effektive, særlig på grensesnittfronten. Om man lagrer sensitive dokumenter på denne måten ber man om å få juling. Dessuten skal dokumentene, som nevnt i artikkelen, kun ha vært tilgjengelige for kontoer man alt har delt andre dokumenter med. Altså burde dette i mange tilfeller være et ikke-problem. Kjedelig flause for Google, men ikke noe å ta på vei for. Er jeg alene om å synes at tittelen er fryktelig misvisende? Det er på ingen måte sikkert at sensitive Google-dokumenter er delt ut, bare at de potensielt sett kan ha vært det. Tok lang tid før jeg fikk postet dette, glemte helt at jeg hadde skrevet. Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Om man lagrer sensitive dokumenter på denne måten ber man om å få juling. Hear Hear! Hos Google har jeg bare ting som jeg tør la annonsørene deres få se. "Sensitive" og "Cloud" er ikke noe som bør opptrå sammen med mindre man har tunga veldig rett i munnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå