HulkHaugen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tenkte å lage en tråd der alle poster den ENE låta de liker best, som de kommer på i farta. Helt ny eller gammal, spiller ingen rolle. Håper dette kan være en inspirasjon til å oppdage ny musikk for min egen del, og det kan sikkert det for dere også Så da begynner jeg med: Fall Out Boy - Thnks Fr Th Mmrs Lenke til kommentar
Grand Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 The Dandy Warholes - Bohemian like you Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Sang - Artist Son of Sam - Elliott Smith En av de fineste sangene jeg vet om. Elliott Smith er da også yndlingsartisten min, og troner høyest på Last.fm-listen min over top artister. Son of Sam er Elliott Smiths kanskje fineste sang. Vokalen er kanskje ikke noe å hoppe i taket for, men sammen med akkompagnementet velter følelsene innover en. Orgelet og den akkustiske gitaren utfyller hverandre på en god måte. Låten har god rytme og perkusjon, og koringen (utført av artisten selv), er meget fin. Lyrikken er godt utført og mer er det ikke å si. Endret 10. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
ventura87 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Europe - The final countdown =) Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg likte at du la på "du kommer på i farta", for da blir det ikke så høytidelig og jeg slipper å tenke så mye. The Angelic Process - The Sun in Braids Et visst sted i denne sangen har jeg fått gåsehud av kanskje halvparten så mange ganger som jeg har fått av alle andre sanger jeg har hørt. Hvis det sier deg noe ... Edit: Dette valget ville forandret seg omtrent hver time, altså. Endret 10. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Vanskeleg å velje! Akkurat no må det bli , men dette endrar seg frå veke til veke. Endret 10. mars 2009 av Wheaten Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg likte at du la på "du kommer på i farta", for da blir det ikke så høytidelig og jeg slipper å tenke så mye. Edit: Dette valget ville forandret seg omtrent hver time, altså. Vanskeleg å velje! Akkurat no må det bli , men dette endrar seg frå veke til veke. Det er litt av poenget, for å holde tråden levende Siden jeg først er i gang med en post her, så kliner jeg til med enda en låt: Rise Against - Hero of War Det er ikke meningen å poste alt mulig i hytt og gevær, slik at "kvaliteten synker". Det er naturligvis enhvers subjektive mening hva som er bra, men tror dere skjønner poenget Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Brain Damage - Pink Floyd Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Hmm, håpte på litt bedre respons i denne tråden. Har allerede opdaget noen gode låter, og nå vil jeg si meg enig med Wheaten i "Steady as she goes", utolig fengende låt Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En sang kameraten min linka meg. Fet låt. Endret 13. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hmm, håpte på litt bedre respons i denne tråden. Har allerede opdaget noen gode låter, og nå vil jeg si meg enig med Wheaten i "Steady as she goes", utolig fengende låt Ja, ikkje sant? Liker også , av same gruppa. Musikkvideoen er visst spelt inn i Noreg. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Fog in the Shell - Transition is Art Hører på den nå, veldig kul låt. I likhet med omtrent alle de andre på det samme albumet. Det er vel noe post-rock-ish, selv om jeg aldri helt har skjønt hva som kjennetegner sjangeren ... Kanskje litt prog også. 500 kopier av albumet sangen er på, albumet kan kjøpes for ca. 70 kroner her: http://www.paradigms-recordings.com/store.html Forresten kan albumet den forrige sangen jeg skrev her er på også kjøpes der, sammen med en del andre gode album. For en utrolig dårlig formulert setning det var. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Signalrunners Feat Julie Thomspon - These Shoulders (Bart Claessen Big Room Edit) Soleklar favoritt i mine øyne nå om dagen. Fantastisk . Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hmm, i farta... Det blir vel BUCK-TICK med Galaxy. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Indian 1 - *shels En akustisk perle. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Scott Joplin - Maple Leaf Rag Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hardstyle Masterz - Age Of The Reverse Bass Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Michael Jackson - Billie Jean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå