Manu333 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei, har tenkt til å gå til innkjøp av en projektor Optoma HD65 , men lurer på om lerret har mye å si på åssen kvaliteten blir på bildet? Har et spørsmål til, vil det være nok tilkobling til ps3, pc og z5500? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er klart at et lerret gir et bedre resultat enn å bruke en hvit vegg. Du kobler PS3-en til projektoren med en HDMI-kabel. Du kobler PS3-en til Z5500 med en optisk kabel. På den måten sender PS3-en bildet til projektoren og lyden til anlegget. Bare husk å velg optisk utgang under lydinnstillingene på PS3-en. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Selvfølgelig bedere enn en hvit vegg, men hvor stor er forskjellen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Såpass stor at jeg ville kjøpt et lerret. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Ok, ettersom projektoren ikke så dyr, så vil jeg helst ha et lerret til en billig penge. avstanden er 3,5 m. Vil helst ha 16:9, men hvis prisforskjellen er for stor har det ikke så altfor mye å si. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Her er et bra og rimelig lerret fra velkjente Dreamscreen. Lenke til kommentar
Repvik Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Selvfølgelig bedere enn en hvit vegg, men hvor stor er forskjellen? Kan jeg si i utgangspunktet har det mye å si for inntrykket av svartnivå og kontrast. Jeg ville kjøpt en med litt gråmatthet Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Ok, ettersom projektoren ikke så dyr, så vil jeg helst ha et lerret til en billig penge. avstanden er 3,5 m. Vil helst ha 16:9, men hvis prisforskjellen er for stor har det ikke så altfor mye å si. Noen forslag? Du bør definitvit ha 16:9 maskering av lerretet, det har stor betydning. Prismessig betyr det lite. Litt avhengig av annen bruk av rommet ville jeg prøvd å unngå nedtrekkslerret. Har selv et nedtrekk i kjellerstua. Det har hengt nede i 2 år ! Jeg irriterer meg over de uungåelige foldene som kommer, visstnok nesten uansett pris på nedtrekk. Bølgene virker svært forstyrrende under panoreringer. Vurderer faktisk å klippe av lerretet og montere det på en hjemmelaget alu-ramme. Har materialene klare i garasjen. Et annet og billigere alternativ er å sparkle, pusse og male en sponplate. Endret 9. juni 2009 av Junkers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå