Trygve Onnestad Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Okey. Dette begynner å bekymre meg nå. Etter at jeg spydde av for mye alkohol i helgen (øl ) våknet jeg forferdelig sulten . Tenkte det var pga tom mage så jeg spiste en stor frokost. et halvt brød med diverse pålegg. Men dette førte til ubehag og jeg begynte så smått å skjelve i kroppen . gikk over etter 10 minutter. men jeg var fortsatt sulten. Så jeg hivde i meg den andre halvdelen av brødet med masse pålegg igjen. men neida samme følelse i magen. så jeg laget et stormåltid med biff , chips , og masse snadder . men neida fortsatt SULTEN Det kan nevnes at jeg merket det kom endel blod opp når jeg spydde, vet ikke om det er relevant Idag har jeg også spist masse uten noe effekt Please hva faen skjer med magen min ? Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Du bør gå til legen.. 1 føkkings brød på så kort tid = mer energi enn du skal behøve for et helt døgn. Her er det noe unormalt! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Virka ikkje helt bra dette her nei. Legen er nok en god ide her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Drit i legen. Hva er det med nordmenn og det å fly til legen for hver minste ting? La det gå noen dager så gir det seg sikkert. Er du ikke bedre neste uke så kan du vurdere et legebesøk. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det gir seg. Det er godt mulig du kommer til å kaste opp. Til neste gang, ikke spis mye og fort på tom mage. Ta det forsiktig. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Uff. Hadde det ikke vært for at jeg er så satans sulten heletiden. Plagsomt som bare det. får jo ikke gjort annet en å spise Om det ikke går over til i morgen så får jeg nok lettere panikk ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Prøv å se om det blir bedre om du tar en Link-tablett eller noe. Kan hende det roer ned magen litt. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg synes man skal ta blod på alvor, spesielt når det kommer ut steder det overhodet ikke skal komme - som fra magen. Jeg synes du skal ta en tur til legen. Sultfølelsen du har, kan faktisk være at du er veldig tørst. Det er ofte slik at alt man trenger når man føler seg sulten, er litt drikke. Og spesielt etter en del alkohol, så trenger kroppen væske. Sørg for å drikke 2-3 liter vann i løpet av de neste 24 timene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Drit i legen. Hva er det med nordmenn og det å fly til legen for hver minste ting?La det gå noen dager så gir det seg sikkert. Er du ikke bedre neste uke så kan du vurdere et legebesøk. Veit ikke helt hva du mener med det her, men konstant sultfølelse + oppkast av blod er mer enn "vondt i hodet" og "influensa". Du bør ikke gi slike råd når du ikke har medisinsk kompetanse selv. Akkurat som at jeg ikke gir råd ang strafferett, for det kan jeg ikke. Trådstarter: En legetur skader deg ikke, er det ingenting alvorlig, så flott . Er det noe, vil de finne ut av det. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Føler du deg slapp da? Eller er du pigg, bare sulten også? Andre symptomer? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Takket være rådet til Lars unngikk jeg legen , det skulle jeg ikke gjort. Var nemelig et magesår som var på vei til å vokse seg større . MEEN på bedringens vei nå da , 1 måned etter Godt forumtips : Ikke hør på Legerådene til Lars Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nå har du vel lært til neste gang. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jepp, stol ikke på lekmenn med tusenvis av poster på et diskusjonsforum. Det lønner seg sjelden. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 hehe Lesson Learned Lenke til kommentar
lilko Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Håper Lars også har lært sin lekse ;-) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Lege er ikke dumt nei, men finnes selfølgelig grenser også (mener ikke at du ikke skulle dra til lege i dette tilfellet). God bedring . Endret 16. april 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Blir man sulten av magesår? Fact of the day! God bedring, hørtes ikke godt ut. Endret 16. april 2009 av Beges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå