Japette Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei, jeg har plugget inn et par eksterne høyttalere i min bilstereo men det kommer ingen lyd av dem. De er koblet med 2x2 jacker mot egnede innganger bak hvor det står front/back h/v på. Hva kan være feil? Høyttalerene er JVC CS-V425 og det står coaxical bak på dem, har det noe å si? Glad for svar! Mvh Eva Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Lol, det høres ut som du har koblet høyttalere til phono utgangene dine, og det funker dårlig. Det er signal til ekstern forsterker, og alt for lite til å lage lyd i noen høyttalere... Coaxial betyr at det er en fulltone høyttaler, som er beregnet for å spille både bass, mellomtone og diskant... Se i instruksjonsboka til spilleren, så ser du hvilke ledninger som er til høyttalere på spilleren din Lenke til kommentar
Japette Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Hei, takk for svar, dessverre finner jeg ingenting i instruksjonsboka for stereoen om hvordan man monterer eksterne høyttalere. Har fått vite hvilke ledninger som skal monteres men er fremdeles usikker på hvilke farger som skal matches. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvilken spiller er det du har da? Lenke til kommentar
Japette Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Hvilken spiller er det du har da? Det er en JVC- KD-SX991R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå