tafi53 Skrevet 24. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2003 Jeg fikk spesialpris som plaster på såret fordi den jeg egentlig skulle ha ble solgt foran nesa på meg.N800 fikk jeg for 12500,- Jeg er faktisk ikke helt sikker på om det er V eller C utgaven.Ser nå at det er litt forkskjell på garantien og ordinærprisen. Lenke til kommentar
ekren Skrevet 24. april 2003 Rapporter Del Skrevet 24. april 2003 Hvor kjøpte du den? Av hvem, har du navnet på personen? Lenke til kommentar
tafi53 Skrevet 24. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2003 Kan ikke si noe om det. Bare at det er seriøst.Får maskinen i morgen.Da kan jeg jo spørre om hva som evt er igjen.Så kan jeg kanskje legge ut en tekst på forumet her Lenke til kommentar
tafi53 Skrevet 25. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2003 Da har jeg fått min Compaq Evo800c. Og er foreløpig kjempefornøyd. Dette var en kjempesmekker maskin må jeg si. Under 3 kilo. Ganske god batterkapasitet må jeg si da det ser ut til at den varer rundt 3 timer +/-. Med 2,2 ghz P4 M cpu, 768 mb Ram,60 gig Hd.15"" sxga TFT. Og det var flotte høyttalere med ok lyd(JBL pro). Og jeg legger merke til at flere på forumet her klager på at evo800v av og til går på full vifte kapasitet,selv om den ikke jobber hardt.Det gjør ikke denne Nei må foreløpig si meg strålende fornøyd.Det var kjekt at det var både mousepad og styrepinne. Det er jo en sånn compag multiport på skjermen,der man kan sette inn bluetooth og wireless LAN. Det kan hende det er wireless LAn på den.Vet ikke enda. Har ikke rukket å sjekke. Det eneste som ikke her helt det hotteste er det ATI radeon 7500 32 mb skjermkortet. Men skal ikke spille noe særlig Og prisen er vel heller ikke noe å si på. 12500,-(spesialpris) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå