inaktiv000 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg trenger et program som kan ta backup av mine filer. Til nå har jeg brukt en .bat-fil som kopierer alle endrede filer over på ekstern disk, men problemet er at jeg da får alle filer i en smørje og dersom jeg må gjenopprette vil filer jeg har slettet dukke opp igjen, og filer jeg har flyttet komme dobbelt opp. Samtidig ønsker jeg å ha muligheten til å gjenopprette slettede filer. Finnes det programmer/metoder som er så fleksible? Minimumsfunksjonalitet: - Gjenopprette kilden til samme tilstand som ved siste backup (dvs. slette filer er slettet) - Gjenopprette (enkelte) slettede filer Ideelt sett bør programmet være gratis, ha mulighet for å ignorere undermapper samt kunne kjøre periodisk. Kan sikkerhetskopien krypteres er det også et pluss. edit: GoodSync ser ut til å gjøre jobben! Koster riktignok litt, men kan være verdt pengene. Endret 10. mars 2009 av cecolon Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har du sjekket Cobian Backup? Gratis. Har ikke testet ut alle funksjonene der, men den kan muligens dekke behovet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå