iRik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei! Igår kveld da jeg la meg satte jeg på musikk, og skrudde på "autoslokk" på en halvtime. den ladet i hele natt. Da jeg sto opp idag ville den ikke slå seg på, men den er heller ikke helt av. Det blåe lyset på på og av/hold-bryteren lyser. Noen som har opplevd dette før og/eller har en god løsning? Jeg vil helst ikke resete den, siden jeg har masse musikk innpå fra den gamle dataen min (som nå er død) Lenke til kommentar
iRik Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Hei! Igår kveld da jeg la meg satte jeg på musikk, og skrudde på "autoslokk" på en halvtime. den ladet i hele natt. Da jeg sto opp idag ville den ikke slå seg på, men den er heller ikke helt av. Det blåe lyset på på og av/hold-bryteren lyser. Noen som har opplevd dette før og/eller har en god løsning? Jeg vil helst ikke resete den, siden jeg har masse musikk innpå fra den gamle dataen min (som nå er død) Lenke til kommentar
Myou Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei, hadde problemer med å starte min engang i tiden og, alt var bekkmørkt thou. Men det jeg gjorde var å holde inne startknappen samtidig mens jeg trykket på reset. Min musikk forsvant ikke (Zen-16gb) Hvilken type har du? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Rett ut en binders og stikk den inn i reset hullet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå