Kaamilla Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hver dag får jeg beskjed om at Internet Explorer har sluttet å virke, selv om jeg fremdeles er tilkoblet. Det går ikke an å trykke på noe eller å lukke vinduene. Det eneste som hjelper er å trykke Ctrl+Alt+Del og så avslutte det vinduet som har hengt seg opp, men det er så kjedelig å måtte starte helt på nytt med surfingen hver eneste gang dette skjer. Jeg har prøvd å laste ned og installere Firefox, men problemet ble faktisk bare enda verre da. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få orden på dette? Jeg har Vista, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
xsofamous Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hver dag får jeg beskjed om at Internet Explorer har sluttet å virke, selv om jeg fremdeles er tilkoblet. Det går ikke an å trykke på noe eller å lukke vinduene. Det eneste som hjelper er å trykke Ctrl+Alt+Del og så avslutte det vinduet som har hengt seg opp, men det er så kjedelig å måtte starte helt på nytt med surfingen hver eneste gang dette skjer. Jeg har prøvd å laste ned og installere Firefox, men problemet ble faktisk bare enda verre da. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få orden på dette? Jeg har Vista, hvis det har noe å si. Har du prøvd Opera? Jeg hadde samme problem på min gamle pc, men med Opera så gikk det helt greit. Hvis ikke så vet jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå