Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sansynlighet for at første samleie går dårlig? :P

Gjest Guest_Lurende_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Lurende_*

Hei.

Jeg har lest utrolig mye om at folk har hatt prestasjonsangst, problemer med å få stå, for trang dame osv. osv. at jeg lurer på: Hva er sannsynligheten for at det går dårlig første gang? :p For at et første sammleie skal være vellyket må det være: Man får stå, man får orgasme ikke alt for tidlig eller sent. Så vet dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter
98-99%

Men det vil nok bli bedre med tiden ;)

Og da mener du at jeg 99% sikkert kommer til å få enten prestasjonsangst, komme for tidlig, ikke i det hele tatt eller at dama er for trang? Det virker fryktelig grusomt da. Jeg har temmelig blannede følelser når det gjelder første knull gitt.
Lenke til kommentar
Gjest Guest_herrejesus_*
98-99%

Men det vil nok bli bedre med tiden ;)

Og da mener du at jeg 99% sikkert kommer til å få enten prestasjonsangst, komme for tidlig, ikke i det hele tatt eller at dama er for trang? Det virker fryktelig grusomt da. Jeg har temmelig blannede følelser når det gjelder første knull gitt.

Nei, det vil sikkert gå bra, men det vil kanskje ikke bli som du forventet, ikke stress sånn, ta det som det kommer. Og vær rolig, da vil du slippe at junior nekter å samarbeide.

Lenke til kommentar

Det kommer nok til å gå bedre enn du tror første gangen, men kanskje ikke være helt som du hadde trodd. Derfor kan det være lurt å prøve og ikke fokusere så ekstremt mye på det, da kan man bli stresset, og igjen slite med å "reise flagget".

Lenke til kommentar

heyhey, mr. poenget til trådstarter og alle dei andre er at sjølvfølelsen etter første ligg ikkje er habil, fordi det var noko som gikk gale. det er jo naturleg at ein blir bedre og bedre alt ettersom kor ofte ein har sex. Eg sa berre at det gikk så bra som det egentlig kunne gå i forhold til erfaring, fordi eg unngikk alle mulig problemer med nervøsitet, potens og gudveitka... Håpar du no skjønte kva meinte.

Lenke til kommentar

Vel, første gang er nok mest eksperiment for begge. Men som i ditt tilfelle i fylla er vel ikke å anbefale noen håper jeg.

Tror nok det eneste man kan si om første gang er att man ikke skal tenke så mye på det, det er helt naturlig det som skjer/ikke skjer er også naturlig. Det er en selvfølge att ikke alt går på skinner første gang. Man prøver tross alt noe nytt og man har ikke erfaring. Om alt går bra så er jo det bare en kjempe bonus slik jeg ser det! Tar man hensyn til den andre og seg selv så ser jeg ingen grunn til att det ikke skal gå bra.

Ønsker TS lykke til jeg :)

Lenke til kommentar

Du klarer deg nok fint! Ikke tenk for mye på å prestere bra o.l. for det gjør man ikke første gang, punktum. Slapp av og hopp i det, som tidligere sagt. Hva enn som skjer, så var det ingen som forventa no særlig bedre :p Første gang er kort og rart, men man lærer etter hvert.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Selv om kuken skulle svikte har du fremdeles fingre og tunge igjen, så du trenger ikke la damen sitte igjen uten en orgasme. Eller i det minste litt deilig omgang.

Sånn skal det være! Bra holdning det der.

Jeg tror det er lurt å ikke ha så mye forventninger. Ikke tenk så mye, bare la det skje.

Lenke til kommentar

Bekymra meg like mye som deg før første gangen, men når gangen faktisk kom, gikk det helt greit (sett bort fra litt småproblemer med å finne hullet :grin: ). Holdt i sikkert 10-15 min, og var rimelig stolt av meg selv etterpå. Virka ikke som dama hadde det ubehagelig heller :D

Så gled deg heller, ta det som det kommer, hører jo mye rare historier om folk som tar jomfrudommen, men ville ikke forventet det verste. At du tenker mye over det kan jo faktisk bare gjør det verre !

Lenke til kommentar

Første gang jeg gjorde det var på en fest, jeg hadde ikke så mye som tenkt tanken på at jeg skulle miste jomfrudommen min der. Det som var så fint med det, var at det bare skjedde, så jeg fikk aldri tid til å tenke over hva jeg gjorde, noe som ikke gjorde meg nervøs . Jeg utførte alt som best jeg kunne, alt i alt gikk det veldig bra, og jenta sa på slutten at jeg var hennes beste ligg noen gang, så jeg kan ikke ha gjort det så ille.

Og btw. alt var så merkelig dagen etterpå, jeg gikk bare rundt og tenkte, shit, seriøst, er jeg ikke jomfru lengre?

Tenkte sånn i flere dager, kom aldri helt over det, det kom så uventet. Så jeg fikk aldri kommet i den fasen der de fleste kommer, og de tenker: "shit, nå må jeg snart miste jomfrudommen".

Heerlig.

EDIT: har allerede svart OP. jeg er gjest herrejesus ellerno der oppe

Endret av Loffer
Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har lest utrolig mye om at folk har hatt prestasjonsangst, problemer med å få stå, for trang dame osv. osv. at jeg lurer på: Hva er sannsynligheten for at det går dårlig første gang? :p For at et første sammleie skal være vellyket må det være: Man får stå, man får orgasme ikke alt for tidlig eller sent. Så vet dere?

100% av de er fail når du tenker tilbake på det.

Lenke til kommentar

Kommer an på hvert enkelts modenhetsgrad, jeg ser på det hele nesten som et initieringsrituale. Da er ens eget ego mer eller mindre ikke tilstedeværende, man setter seg ikke selv først i en slik situasjon.

For å si det slik, får man besøk så tar man frem sølvtøyet og gjør sitt beste for at vedkommende finner seg til rette.

En tar ikke da frem kalkulatoren og begynner å regne på kroner og ører :idea:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...