Toast Is Pimp! Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 litt skeptisk til vann fra springen på bygda ass Troll. :!: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Alle snakker om at vi må spare på vannet her i Norge. Akkurat det å spare på kaldt vann har jeg ALDRI hørt de siste 10 årene bortsett fra når det er vannmangel på grunn av tørke. Haha, skulle akkurat til å si det samme Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 litt skeptisk til vann fra springen på bygda ass Troll. :!: vell det var jo i Oslo at vannet ikke hadde bra nok kvalitet Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 litt skeptisk til vann fra springen på bygda ass Troll. :!: vell det var jo i Oslo at vannet ikke hadde bra nok kvalitet Forskjellen er at på bygda er den ikke proppa full av ren klor Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Som i store byer blir kloakvannet renset og sendt tilbake til reseovar... Im rite? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tror ikke vi resirkulerer drikkevannet i Norge? Men flere steder i blant annet USA og Australia lager de vann av kloakken. Selv liker jeg ikke tanken på og drikke filtrert kloakk, men dersom ingen fortalte meg det hadde jeg sikkert ikke merket noe til det Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Rent praktisk sett resirkulerer vi jo alt vann, da noe annet er en umulighet. Jeg husker forresten å ha sett en morsom reklame for flaskevann i Canada en gang. Den åpnet med et bilde av et tomt glass, og at man hører et toalett som skyller ned i bakgrunnen. Så kommen en dame og drikker vannet, mens ordene "water from your tap and your toilet come from the same source" dukker opp på skjermen. Endret 14. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 litt skeptisk til vann fra springen på bygda ass Troll. :!: vell det var jo i Oslo at vannet ikke hadde bra nok kvalitet Forskjellen er at på bygda er den ikke proppa full av ren klor Nettopp, her på landet med egen brønn er det så jævla mye kalk i vannet at man må rense og skrubbe dusjen hver uke Hos broren min i byen har de ikke rensa dusjen på snart ett år, og den ser ut som ny. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 I mi bygd har vi et reseovar der det bare er en kort demning som demmer opp vannet. Ikke noe galt med det vannet. Rett fra fjellet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 samme hos oss det er bare litt mye jern i vannet men det er da sunt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå