afirm Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Eg sit no å jobbar med ei historieframføring. Vi skulle velja eit land og lage oss ei problemstilling, med utgongspunkt i koloniseringa. Eg valde då Canada, eg veit ikkje veldig mykje om Canada. Problemstillinga mi er: "I kva grad kan vi finna likheitstrekk mellom Canada og andre koloniar som Sør-Afrika og Australia." Canada vart først kolonisert av franskmenna, deretter tapte dei eit slag ved Québec, det førte til at engelskmenna tok over landet. Difor pratar dei no engelsk i alle provinsar av landet, bortsett ifrå Québec, der fransk er det offisielle språket. Eg veit at døme på likheitstrekk med dei andre koloniane er t.d. at befolkninga er kvit. Kva andre likheitstrekk fins der og kva andre koloniar er det som kan likne på Canada? Korleis viser det igjen at Canada har vore ein engelsk og fransk koloni? Er det nokon som er bevandra nok i Canadisk historie til å hjelpa meg med dette? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Canada er faktisk mer lik den amerikanske vesten enn standar koloni stater. Du hadde den klassiske tiden, på 1700tallet med krig mellom england og frankrike som du nevnte, French Canada strekker seg fremdeles lengre enn bare Québec, det er vel ca. 10 millioner fransk candiere. Canada tok del i 1812 krigen, mange av de "engelske" soldatene var canadiere. Fra 1850 tallet så man ekspansjonen vestover som på mange måter ligner den i usa på samme tid, den amerikanske ville vesten strakk seg faktisk inn i kanada. da amerkanske teritorier som dakota og minesota hadde grense med dem, det var vel også noe indianer problemer der i vest canada også , men jeg tror ikke det ble noe full krig som i usa. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Takk for den informasjonen. Men veit du noko om fleire likskapar mellom Canada vs. Sør-Afrika og Australia? Har Canada beholdt noko spesielt sia kolonitida? Er det noko spesielt som kjenneteiknar Canada med opphav i kolonitida? Lenke til kommentar
Catus Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Vel et par ting er igjen i dag. Canada har forsatt Storbritanias monarch som "beskytter". De styrer seg selv ja, men de har monarken på topp forsatt samme som med Australia Canada "leier" landet fra Indianere, de har siste ordet også når det gjelder nybyggelse over vise områder. Og de betaler ikke skatt heller, eller moms på varene i buttiken. Det holder med at 1 av dine besteforeldre var indianer. det jeg kommer på nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå