Gå til innhold

Hjelp til bærbar 12-14,1"...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Sjekk også ut Latitude serien til Dell.

De har en Latitude E6400 som jeg har bestillt.(14,1" skjerm).

Du må velge liten bedrift for å få opp latitude serien. Men den kan fint bestilles til privatkunde over telefon.

Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg tips om noen bra bærbare størrelse 12-14,1"?

Dell Studio XPS m1340

MSI EX300 (PS.no)

Lenovo Sl 300

Tre 13".. Det er jo drøssen på andre bra også, men har du noe krav eller noe spesielt den skal brukes til.. Pris f.eks?

Vil ha en som er god, trenger ikke være den billigste, men ikke altfor dyr heller da...hvor kan den dell maskinen kjøpes da f.eks? finner den ikke her...

Lenke til kommentar
www.dell.no

Der finner du XPS studio..

Lenovo SL300 har bra batteritid og lenovo er kjent for god kvalitet.. Du finner test her på hardware og Dinside av den..

ser ikke 1340 der, men hva med XPS M1330? stor forskjell på den og 1340?

Lenke til kommentar

http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...6;c:100559;fl:0

Den er jo fin. Har en ganske like sjøl, med nesten beste CPU og HDD.

Denne går jo an å konfigurere selv så får du jo den prisen du vil, starter helt nede i 5500,- men du får den lett opp i en liten 10 000,-

Skjermkortet kjører BF2 og HL2 fint, men sleit litt med Fallout3 gitt, in fact; Det var bare å uninstall gitt.

Kommer jo an på bruken klart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Macbook Air er dritrå da. Den kan du få for rundt 9000kr (brukt, men bra behandlet). Begrenset med innganger på den. På den annen side er den veldig lett og tynn.

Lenke til kommentar
Macbook Air er dritrå da. Den kan du få for rundt 9000kr (brukt, men bra behandlet). Begrenset med innganger på den. På den annen side er den veldig lett og tynn.

Personlig synes jeg McB. Air er en flopp. Ikke brukende til noe. Bare skryting. Men du kan sjekke på de nye alu. modellene til apple, eller de gamle hvite som du får litt billigere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja med mindre du reiser veldig mye og da er avhengig av maskin anbefaler jeg ikke air. Nye macbook er et veldig godt valg, og liker du ikke osx smeller du inn windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...