Pysj Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Programvaren til Diamond 2 ligger ute til nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Er Diamond 2 ute på markedet? Endret 10. mars 2009 av Ariston Lenke til kommentar
rhumbor Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er Diamond 2 ute på markedet? Den ligger ihvertfall til forhåndsbestilling på mpx så den er vel ikke mange månedene unna...vil tro en del testere har fått kloa i den allerede Lenke til kommentar
seb_seven Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vil disse oppdateringene fungere på Touch HD? Er det samme oppdateringene som Dutty har i sin ROM oppdatering? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Må nesten prøve meg på dette. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vil disse oppdateringene fungere på Touch HD? Sjansen er nok større for at de fungerer bedre på HD enn nåværende Diamond pga. skjermoppløsningen. Lenke til kommentar
misvan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vil heller anbefale å skaffe WM 6.5 fra f.eks. xda:) Litt tregt på min Diamond, men er verdt det:D Eneste jeg sliter med er å finne et program som kan spille av divx filmer:-\ Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vil heller anbefale å skaffe WM 6.5 fra f.eks. xda:)Litt tregt på min Diamond, men er verdt det:D Eneste jeg sliter med er å finne et program som kan spille av divx filmer:-\ Fungerer hverken Core Player, TCPMP eller Divx Player i WM 6.5? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har installert Diamond 2 Keyboard Without Arrows, men merker at man ikke har æøå som på det gamle tastaturet. skal man ha Å, så må man holde inne A-knappen. Ingen som vet om det har kommet ut oppdatering som gjør at man får skrevet æøå på noe lettere måte? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kanskje verdt å merke seg, selv om det i dette tilfellet gjelder Touch Pro: There should be a warning on this page that some of these cabs and seriously damage your system leading to hard resets. I thought these cabs where done deals, tested and ready for consumption. The Touch Diamond 2 SIP keyboard breaks the Touch Pro’s hardware keyboard mapping and the files are uninstallable, so if you don’t have your device backed up you’re screwed. Beware! Lenke til kommentar
timmmi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kanskje verdt å merke seg, selv om det i dette tilfellet gjelder Touch Pro: There should be a warning on this page that some of these cabs and seriously damage your system leading to hard resets. I thought these cabs where done deals, tested and ready for consumption. The Touch Diamond 2 SIP keyboard breaks the Touch Pro’s hardware keyboard mapping and the files are uninstallable, so if you don’t have your device backed up you’re screwed. Beware! Hei, kan noen hjelpe meg.. jeg lastet ned disse nye tastaurene men mistet min favoritt "telefontastatur".. Når jeg går inn og slår på telefontastatur så vil den ikke endre seg og forblir bare på Qwerty Lenke til kommentar
misvan Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 - Fungerer hverken Core Player, TCPMP eller Divx Player i WM 6.5? Har prøvd med Core Player og TCPMP, men ikke Divx player... kan prøve med det, og komme med en tilbakemelding:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg