Gjest Guest_jente19_* Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Noe rart hendte for rundt ei uke siden. Jeg kyssa en annen gutt. Jeg har kjæreste, og vi har vært sammen i over to år. Jeg elsker han virkelig. Jeg aner ikke hvorfor jeg gjorde det. Han var kjekk og sånn, men jeg har virkelig ingen følelser for denne andre fyren. Jeg har heller ikke snakka med han siden. Han var veldig pågående på festen, og jeg snakka med han og sånn, og plutselig kyssa han meg. Jeg ble med på det først, men så overtok fornuften, og jeg dytta han vekk. Jeg og kjæresten min har slitt litt i forholdet vårt i det siste, og jeg har begynt å bli lei av det, men jeg tror ikke jeg er klar for å bryte opp forholdet heller.. Samtidig tenker jeg noen ganger at jeg skulle ønske at jeg var singel. Andre ganger tenker jeg at jeg vil gifte meg med kjæresten min en gang. Tanken på han med ei anna jente er forferdelig. Ryktene har nok begynt å spre seg nå, og det er vel bare et tidsspørsmål om når kjæresten min får høre det. For det var vissnok noen som så det. Jeg husker ikke. Men jeg tror det. Jeg vet ikke om jeg skal fortelle han det, eller om jeg bare skal vente, og prøve å forklare det etterpå... Jeg har bare utsatt det hittil, for jeg gruer meg sånn. Det merkelige er at den første tida etter kysset følte jeg ikke den voldsomme skyldfølelsen jeg trodde jeg skulle få. Jeg trodde jeg skulle bryte helt sammen, men jeg har ikke grått en tåre på grunn av det dumme jeg har gjort. Skyldfølelsen begynner å komme først nå... Trengte vel bare å si det til noen. Takker for alle tips og råd. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det eneste jeg skal råde deg til i denne situasjonen er å fortelle det til typen din før han får vite det av noen andre. Har du lyst til å beholde han, så må du vise ærlighet og anger, og det å gå rundt å vente på at han skal få høre det fra noen andre viser det stikk motsatte. Så si det til han med en gang, for han kommer til å få vite det til slutt uansett.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jupp, bedre at han får vite det av deg enn andre. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jepp, husk på at det sårer mer å høre det fra andre enn deg selv Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 ooo.. mm!! Beste for han er å høre det fra deg.. ikke andre. -- trur hun har forstått nå. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Regel nummer 1: HOLD KJEFT!!! Å kysse en annen gutt er så lite alvorlig som det overhode kan bli, og ved å springe å fortelle det selv gjør du denne filletingen til noe mye større enn hva det faktisk er. Om typen din skulle få høre hva som har skjedd så er en heller likegyldig reaksjon det beste. si som det er at det betydde så forbanna lite at du ikke har orket å legge vket på det eller å tenke på det. Dernest, du er i et forhold som går mot slutten. (Bare innse det jo før jo hellre.Ikke kast bort tid på et forhold som er døende. spesielt ikke i din alder.) Dump typen din _før_ du finner en annen. Det er eneste måten du kan respektere han på. Lenke til kommentar
Godot Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 At en jente kysser en fremmed gutt kan tilgis rett og slett fordi hun ikke vet bedre. Å få en kvinne til å være utro er som å få en pusekatt til å drikke melk. Alt som trengs er en mulighet, og tro på at det ikke vil straffe seg å gripe muligheten. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 fortell typen din det så fort som mulig. Det er ikke så jævlig gærlig om dama kysser en annen gutt, så lenge hu forteller det til meg før andre får vite det. Shit happens i fylla. Kanskje jeg er en veldig snill gutt, men dama mi har kyssa andre gutter i fylla uten at det har gjort med stort. Et par kamerater. Hu fortalte det til meg etterpå, og da var det greit syntes jeg. Jeg veit at jeg og dama har et mer betydningsfult forholdt enn at litt uheldig klining skal være noe problem. Så lenge jeg veit at det bare er fyllerør så gjør det ikke så mye, så lenge hu forteller det til meg og at det ikke blir en vanesak. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 At en jente eller en gutt kysser en fremmed kan tilgis rett og slett fordi de ikke vet eller vil vite bedre på det tidspunktet. Å få en kvinne eller mann til å være utro er som å få en pusekatt til å drikke melk. Alt som trengs er en mulighet, og tro på at det ikke vil straffe seg å gripe muligheten. Sånn!! Fixed! Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fra sjekketråden av PUA: *** Kvinners emosjonelle øyeblikk: *** En annen ting dere må være klar over, er at kvinner lever i emosjonelle øyeblikk, og ikke logiske. Det vil si at en kvinne kan gjøre noe hun logisk sett vet er galt, men det "føles riktig". Hvor mange ganger har du ikke hørt setningen "Det bare skjedde"? Det er et eksempel på at den emosjonelle, sublime delen av hjernen til en kvinne tar over, og den logiske er ikke sterk nok til å holde følge. Det er forresten grunnen til utroskap. So there you have it... Lenke til kommentar
Godot Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fra sjekketråden av PUA:*** Kvinners emosjonelle øyeblikk: *** En annen ting dere må være klar over, er at kvinner lever i emosjonelle øyeblikk, og ikke logiske. Det vil si at en kvinne kan gjøre noe hun logisk sett vet er galt, men det "føles riktig". Hvor mange ganger har du ikke hørt setningen "Det bare skjedde"? Det er et eksempel på at den emosjonelle, sublime delen av hjernen til en kvinne tar over, og den logiske er ikke sterk nok til å holde følge. Det er forresten grunnen til utroskap. So there you have it... Det samme gjelder gutter som har en tendens til å la hode nr. 2 tenke for seg. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hm, denne må jeg copy/paste inn i min anti-pua tråd for å diskutere mer. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Sier meg enig meg brutal_mann, face it no matter the consequence. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) fortell typen din det så fort som mulig. Det er ikke så jævlig gærlig om dama kysser en annen gutt, så lenge hu forteller det til meg før andre får vite det. Shit happens i fylla. Kanskje jeg er en veldig snill gutt, men dama mi har kyssa andre gutter i fylla uten at det har gjort med stort. Et par kamerater. Hu fortalte det til meg etterpå, og da var det greit syntes jeg. Jeg veit at jeg og dama har et mer betydningsfult forholdt enn at litt uheldig klining skal være noe problem. Så lenge jeg veit at det bare er fyllerør så gjør det ikke så mye, så lenge hu forteller det til meg og at det ikke blir en vanesak. Hva om det skjer andre ting hun ikke forteller om? Hvorfor skal hun kysse andre gutter i det hele tatt? Slenger meg forresten med på laget til Godot, jenter er noen tøser:P Endret 13. mars 2009 av stakan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå