cbastus Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg skal ha bartefest til helgen, og i den sammenhengen trenger jeg litt tips til musikk. Tanken var å ha litt "bartemusikk" uten å klassifisere Trøndere som bartefolk tenkte jeg at musikk derfra sikkert passer. Lister, enkeltsanger, band og albumforslag mottas med takk Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Alt av DDE Åge Aleksandersen. Beveger du deg (et godt stykke) lengre nord kan du jo ta med Steinar Albrigtsen, Jørn Hoel og Halvdan Sivertsen. Ti tusen tommeltottar er jo en klassiker. Ellers går det vel an å trekke strikken litt lengre og legge seg på litt køntriaktig/strilemusikk. Salhusvinskvetten (elelr vinskvetten som de heter) er vestlandets alternativ. Harry og humor. Hellbillies er jo et mer "seriøst" band, men et alternativ de og på køntrifaktoren. Så har man vel en gjeng som heter Vassendsgutan eller noe slikt, ahr ikke hørt allverden på de. Tror du bare må lytte til litt forskjellige og se om du finner noe. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Denne sjangeren er ganske langt fra det jeg normalt hører på, så det er godt å få noen navn jeg kan sjekke ut om passer. Takker for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå