scoop3x Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg gikk en tur her om dagen og dette var et av bildene jeg tok, synes selv lysmessig og komposisjonen her bra. Hva synes dere? Endret 10. mars 2009 av scoop3x Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Pent. Fin fokus og bakgrunn Lenke til kommentar
Taters Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Veldig fint lys, fin komposisjon, og ikke minst fin skarphet! Blir nok bare ros fra meg på dette, veldig fint! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Litt tett utsnitt, men veldig tøft uansett. Eksponeringen er ikke helt 100%, men de utbrente delene utgjør ingen trussel mot bildet i sin helhet. Liker etterbehandlingen. Fine farger. Bladet på nypa, som strekker seg mot høyre, får meg til å mene at utsnittet er for tett. Fine detaljer som hinter til "the circle of life" -i mangel av bedre ord, for i bakgrunnen ser det ut for meg at det er knupper som spirer -i kontrast til hovedmotivet, som er dødt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Det ser ut til at Carny har rett i at rødkanalen er blåst ut littegrann. Bakgrunnen er fin og behagelig, og komposisjonen holder for min del, selv om den er på grensen til å stange i høyresiden. Kan egentlig bare si meg enig med tidligere talere, altså et ganske vellykket bilde. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg glemte å si at skarpheten og bruk av DOF sitter godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå