sfRoyal Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 www.synapseai.com mp3-spilleren som vet hva du vil høre, når du vil høre det! Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 LOL! winamp eier synapse er crap Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 vil nesten anbefale synapse plugin til winamp.... No slepp eg å høyre alle dei songane som eg berre har liggjande for å ha:) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 hahaha. :o mener du at folk bruker den saken der. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Prøvde den faktisk, men hos meg hadde den et bug. I alle sanger som var annen kvalitet en 128 fikk jeg en skrapelyd når volumet kom over "stille". Fik vondt i hodet etter 5 minutter. Noen andre ting som jeg la merke til var manglene sorteringsmuligheter i libaryet. Nå er jeg kansje litt bortskjemt fra Music match jukebox hvor du kan sortere de etter en god del. Man så ikke kvaliteten (bitraten) der, og heller ikke i den playlisten du kunne lage deg. Sente mail til produsenten, og han sa at de hadde motat noen rapporter om dette, men ikke viste hva det var. Så han annbefalte pluginnen de har for winamp, og den bruker jeg nå. Min erfaring derifra er at den funker greit nokk. Noe magi er det ikke, og det matematiske systemet de bruker (i plugginen i alle fall) er ikke så avansert som de vil ha det til. Noe som er irriterende er at den bare spiller sanger jeg har spilt før, så blir grundig lei de etter en stund. Vet ikke hvordan det er med med selve programmet, da jeg ikke fikk spilt "det inn", Men har man winamp ser jeg ingen grun til ikke å prøve det. Men min anbefaling er å innstalre det og da la det analysere hva du hører på en stund før du aktiverer den. De sier ca 30 sanger, jeg sier ca 100. Bare la den være der i bakrunnen en uke om du hører ofte på musikk. Lenke til kommentar
Smal Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 jeg prøde programmet men etter å ha brukt 30min på å telle igjennom mine 15000 MP3'er krasja det.... får ikke frem filene mine i programmet... Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Lastet ned plugin til winamp for det, men har ikke prøvd enda. Holder fortsatt på å lære den opp Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Lastet ned plugin til winamp for det, men har ikke prøvd enda. Holder fortsatt på å lære den opp Ja, du bær bruke en del tid på dette. Desverre har jeg gitt pluginnen opp. Grunnen er at jeg kansjel spilte en "kjærlighets-film" med winamp med "hjernen" kjørende, så plutselig poppet den filmen opp når hjernen styringen. Prøve å avisntalere hjernen, winamps, slettet mappen deres og en del filer som den la i "mine dokumetner". Dette gjorde jeg flere gagner i alle mulgie rekkefølger, men uansett så brukte den den gamle listen over filer jeg hadde spilt. Synd, men kan ikke bruke den om jeg ikke har litt kontroll. Det velger bare fra filer an har spilt før, synd man ikke har noe kontroll i hele tatt hva den skal spille. Burde i alle fall kunne gjøre at den bare spilte musikk f.eks. Men men 2bad4 me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå