Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tips til FM-sender for Ipod i bil?

Jon_

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med en FM-sender som fungerer ganske greit? (Gjerne med integrert ipodlader)

Eller bør man styre unna FM-sendere? Nå er hverken jeg eller kona så veldig opptatte av god lyd, men spraking vil vi ikke ha noe av.

Siden 2005 passaten vår har original kassettspiller(!) så er jo et annet alternativ å kjøpe kassettadapter med 3,5" jack, men den løsningen virker veldig steinaldersk ;o)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden 2005 passaten vår har original kassettspiller(!) ...
:ohmy:

Steinaldersk muligens, men uten å ha prøvd en slik adapter ville jeg tro at du får bedre lyd med den enn med en FM-sender. Jeg har prøvd to forskjellige FM-sendere (Belkin og en annen jeg ikke husker navnet på) til min mp3-spiller og er misfornøyd med begge. Har selvfølgelig med kvaliteten på bilstereo og høytalere også da og jeg har ikke akkurat high-end saker i min passat. Hva med å bytte ut bilstereo'n da? Finnes mange billige og brukbare med AUX-inngang. Tror dessuten ikke det er så store kvalitetsforskjeller på FM-sendere. De gjør jo ikke annet enn å sende radiosignaler.

Lenke til kommentar

Min FM sender var iallefall helt toppers. Griffin ett eller annet. iTrip med innebygget lader eller noe slikt.

Har i senere tid gått over til direkte Aux innkobling, så iTrip'en blir liggende, men den var meget god. Spraking hørte jeg aldri noe til. Det gjelder å finne en grei kanal å bruke som ikke er brukt til annet, så funker det fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...