Lafro Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei. Jeg fikk en Xbox 360 Arcade til jul. Men, den er jo selfølgelig ikke oppdatert, og jeg har bare 256MB lagringskappasitet, og ikke nettverkstilkobling. Går det an å laste ned oppdateringen på en ekstern HDD å legge det inn på Xboxen? Eller går det an å bruke en nettverkskabel mellom PC-Xbox for å få internett på Xboxen? :/ Takker for all hjelp Frode Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg prøvde å brenne ut plata sånn som det stod. Men, det ser ikke ut til at Xboxen setter i gang noe. Prøvde å pakke opp fila, ikke pakke opp, å kun legge filene på fra ZIP. fila på CD, men fungerer ikke :/ Noen som har vært borti det, evt. kan forklare hva jeg gjør feil :S Takk for svar btw Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Hvordan kan jeg koble til PCen til Xboxen via en nettverkskabel da? :/ Takker å bukker for hjelpa! Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå