Gå til innhold

Pris på WD 1TB MyBook Home Edition

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe enda en WD 1TB MyBook Home Edition -ekstern harddisk, -jeg har flere.. Men, så at prisen lå på ca 1400,- et sted jeg fant..

Det er en stund siden jeg har kjøpt, men er dette "normal" pris? Jeg mener å huske at de lå på rundt 1000-lappen (for da vil jeg vente til de eventuelt går litt ned i pris igjen), men det er mye mulig jeg husker helt feil også..

Jeg vet at det finnes en 1TB som er under 1000-lappen, men den har ikke Firewire.. den er den MED jeg trenger..

Så, noen som vet om dette her er "normal pris" på en slik, og jeg altså husker helt feil, eller ikke!? :)

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for linker.. :)

Velger ikke Essential fordi den har ikke Firewire.. eller eSATA..

Spørsmålet var vel litt mer om selve disken har gått generelt opp i pris, og om den var billigere før? Men, det var fin pris til 1200,- der.. (Mente bare at de var en del billigere før..)

Takker igjen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kanskje litt sent svar, men det var først nå jeg så at det hadde kommet en (to, faktisk!) post(er) til.. Men, det er det jeg alltid har ønsket igjennom hele tråden, en Home Editon.. :) Selv har jeg 4 stykk på 1 TB fra før, og 1 stykk 2 TB ..synes de er flotte å se på! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...