Gå til innhold

Skremmende! Skuffende! ARGH !

Dr.X

Anbefalte innlegg

i løpet av den tiden jeg bodde i Hamburg. Dem er lærerike, interessante og svært innholdsrike ! F.eks.. Vannkjølinger.. OC.. ting som får folk til å sperre opp øyene.

Og hvem har egentlig behov for vannkjøling?

Kan noen av de som har svart og/eller leser denne tråden si at de har behov for vannkjøling?

Ikke en eneste på dette forumet trenger vannkjøling!

Men uansett så hører du ikke noen som kanskje trenger en guide gjennom MS Word grine over at det er en artikkel om vannkjøling.

Og det er ingen som tvinger deg til å kjøpe PC PRO. Ingen bondevik som står i pillerus med en pistol i nakken din som sier: KJØP!

Markedet bestemmer.

Altså.. Det er jo ingen som tvinger noen til å gjøre noe som helst her, men det er jo litt idiotisk at de kaller seg PC-PRO når det bare er nybegynner stoff som står der.

Og jeg TRENGER ikke vannkjøling, men folk TRENGER heller ikke det nyeste innen data som blader tar for seg.

Men når pengene kommer skal jeg investere i vannkjøling, og det hadde ikke vært dumt med en stor guide jeg kunne kost meg med på senga.

Eller en guide ala pandemonia?? Det er underholdning, og det er det aviser/magasiner selger, dessuten kan det også få mange til å nettopp prøve dette. Hadde jag hatt utstyr og slikt kunne jeg godt tenkt meg å gjøre noe slikt. Da er det grett å ha lest om det.

Så jeg tror ikke at det ikke er market for et High-end blad. Tipper du ville kjøpt det selv jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså.. Det er jo ingen som tvinger noen til å gjøre noe som helst her, men det er jo litt idiotisk at de kaller seg PC-PRO når det bare er nybegynner stoff som står der.

Og så...ingen som har rettighet på bokstavene PRO.

Og jeg TRENGER ikke vannkjøling, men folk TRENGER heller ikke det nyeste innen data som blader tar for seg.

Men når pengene kommer skal jeg investere i vannkjøling, og det hadde ikke vært dumt med en stor guide jeg kunne kost meg med på senga.

Nettopp. Markedet bestemmer. Hvorfor er det da ikke et blad som kun vier seg til vannkjøling?

Så jeg tror ikke at det ikke er market for et High-end blad. Tipper du ville kjøpt det selv jeg...

Nop.

Lenke til kommentar

I motsetning til hva du kanskje tror er det et lite mindretall av de som bruker pc som bruker vannkjøling, eller overklokker i det hele tatt.

Derfor er det kanskje ikke marked for et eget blad viet til vannkjøling i Norge.

Videre er det ganske intressant å lese om scanner eller printer dersom du skal kjøpe ny. (Riktignok gjelder dette bare dersom testene er utført på et utførlig måte).

"hvordan bruke ms word" er kanskje ikke akkurat en artikkel som burde stått i et "avansert datablad" though...

Lenke til kommentar

Hvor ofte kjøper man en printer da ? En gang på fem år ? Pc-Pro skriver om nye printere/scannere/kameraer hver ENESTE gang! Og bladene er alt for innholdsfattige! Stoffet generelt er, som sagt, for dem som sier "harddisk" til et kabinett. :-?

Lenke til kommentar
Hvor ofte kjøper man en printer da ? En gang på fem år ? Pc-Pro skriver om nye printere/scannere/kameraer hver ENESTE gang! Og bladene er alt for innholdsfattige!  Stoffet generelt er, som sagt, for dem som sier "harddisk" til et kabinett. :-?

Men allikevel er det noen som kjøper de!!!!

Like patetisk er det å irritere seg over et blad (i dette tilfelle PC PRO) som det er å irritere seg for at det finnes gayband.

Skulle gladt plassert trynet mitt på ansvarlig redaktør plassen til PC PRO.

Liker du det ikke, så kjøper du det ikke.

Lenke til kommentar
Hvor ofte kjøper man en printer da ? En gang på fem år ? Pc-Pro skriver om nye printere/scannere/kameraer hver ENESTE gang! Og bladene er alt for innholdsfattige! Stoffet generelt er, som sagt, for dem som sier "harddisk" til et kabinett. :-?

Men allikevel er det noen som kjøper de!!!!

Like patetisk er det å irritere seg over et blad (i dette tilfelle PC PRO) som det er å irritere seg for at det finnes gayband.

Skulle gladt plassert trynet mitt på ansvarlig redaktør plassen til PC PRO.

Liker du det ikke, så kjøper du det ikke.

Og det er nettopp det jeg vil gjøre noe med ! Jeg vil at norske PC blader skal bli leselige! Fordi det nemlig er gøy å lese dem.

Lenke til kommentar
Og det er nettopp det jeg vil gjøre noe med ! Jeg vil at norske PC blader skal bli leselige! Fordi det nemlig er gøy å lese dem.

Kjøp utenlandske da.

Norge med sine 4 millioner mennesker kan ikke ha 20 forskjellige norske datablader.

Se bare til musikkbladene. Hva er det som selger? TOPP osv....

Den gangen BEAT var på markedet var det nesten ingen som kjøpte det, selv om det var et meget bra produkt.

Lenke til kommentar

Ingen har rettigheter til ordet PRO, men det forutsetter profesjonell utførelse når de kaller seg PC-PRO. Nå skal ikke jeg KUN henge ut PC-PRO, men det er et godt eksempel.

OG, hvor i heite sa jeg at jeg ville ha et blad som KUN inneholdt vannkjøling. Jeg sa at det hadde vært fint med et innslag om vannkjøling en gang. Noe som virker umenneskelig på det vi nordmenn får servert av datablader.

OG jeg mener forsatt at det ville vært liv laget for et profesjonelt datablad, så kanskje flere ville fått snusen i seriøs data, ikke bare hvordan man skriver en stil godt og fort i word, ikke noe galt med en word-innføring, jeg er ingen racer der selv. Men bare det er ikke nok.

Jeg tror nemlig at det er en del som kjøper disse bladene, og hvis de hadde vært litt mer innviklet, hadde det vært fint om hw/ok hadde annonsert litt, jeg tror det kunne kapret mange nye brukere.

Lenke til kommentar

Kjøp utenlandske da.

Har lyst til å lese det på norsk da.. Også koster det veldig mye mer å kjøpe fra utlandet ..

Så vidt jeg ser så er du i Hamburg, og da må det da vitterlig være billigere å kjøpe "utenlandske" blader enn norske?

Ontopic:

Vil du ha et seriøst datablad? Interessert i nettverk/linux? Da vil jeg på det sterkeste anbefale Nettverk & Kommunikasjon.. Det er mer enn hva man kan forlange her i Norge..

Lenke til kommentar

Så vidt jeg ser så er du i Hamburg, og da må det da vitterlig være billigere å kjøpe "utenlandske" blader enn norske?

Bor i Norge.. men wanna-be bor i Hamburg - der jeg bodde før. Likte meg ikke helt i Bagdad så :D

Lenke til kommentar

For de som ikke er priviligert med bærbar, er det fint med et seriøst datablad som vi kan kose oss med på på hytta etc. Sitte med en kopp kakao ved peisen og lese om data... :woot:

Men det hadde faktisk ikke vært dumt. Hatt noe lesestoff til kvalitetstiden ved dassen også :yes:

Lenke til kommentar
Dr.X

Jo men flertallet av leserne er ikke intreserte i overklokking/vannkjøling osv.

Men printere/scannere og kamra er det mere som er intresert i å lese om.

Selv leser eg ikke noen pc blader.

Jeg sa at bladet burde ha "avstikkere" til overklokking/vannkjøling/casemodding. Utenom det er det mye mer interessant å lese om forskjellige triks i windows, harddisk review*s og annet litt mere "avansert" stoff. Bladene i Norge inneholder BARE review*s, nesten. Wh0 cares..? Det beste tyske databladet - etter min mening - er www.pcdirekt.de :yes:

Lenke til kommentar

Greit at det ikke finnes avansertenorske pc-blader, vi har hw.no, overklokking.no og ocshoot.no, der får vi mye skikkelig stoff gratis og med høy kvalitet, ikke "komputer for alle"-stil, "ja, la oss finne på særnorkedatautrykk som ikke finnes andre steder"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...