Gå til innhold

Skremmende! Skuffende! ARGH !

Dr.X

Anbefalte innlegg

OK!

NÅ er det NOK !

Gutter og Jenter i norges land, vi må stå sammen gjennom denne harde,vanskelig og lettere stabasiøse kampen MOT norske datablader ! Jeg tåler ikke å se "PC Pr0, Databladet for de avansert PC brukerene!" stå i hyllene... Bladene er 100% n00b! :grumpy: Hvem "avansert" Pc bruker vil ha en guide på hvordan man kan "jobbe raskt og effektivt med MS Word" ? Eller HVEM vil se review*s av nye printere eller scannere? Who cares? Jeg har sikkert lest flere hundre tyske datablader (Helt til jeg flytta til Norge for tre år siden.) i løpet av den tiden jeg bodde i Hamburg. Dem er lærerike, interessante og svært innholdsrike ! F.eks.. Vannkjølinger.. OC.. ting som får folk til å sperre opp øyene. Seff skrives det om nye ting! MEN det skrives om ting man kanskje kan klare å lese mer enn to linjer av. Ytelse av harddisker i RAID eller grafikkkort tester. Hva mener dere? Jeg er LEI av denne DRITEN som selges for drøye 60Kr i butikken.. :grumpy::evil:

Og om det er hauger av skriveleif her i teksten så driter jeg i det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig... Selv om jeg faktisk abonnerer, så vil jeg si at det er mye dårlig i det bladet. Bl.a en rekke tester som ikke henger på greip. De testet f.eks trådløse nettverk. Zyxel kom best ut. Jeg har selv hatt Zyxel utstyr og synes det suger max. Det funket ikke i hele tatt opp mot D-link basen min. I tillegg er det ikke WiFi sertifisert.

Lenke til kommentar
OK!

NÅ er det NOK !

Gutter og Jenter i norges land, vi må stå sammen gjennom denne harde,vanskelig og lettere stabasiøse kampen MOT norske datablader ! Jeg tåler ikke å se "PC Pr0, Databladet for de avansert PC brukerene!" stå i hyllene... Bladene er 100% n00b!  :grumpy: Hvem "avansert" Pc bruker vil ha en guide på hvordan man kan "jobbe raskt og effektivt med MS Word" ? Eller HVEM vil se review*s av nye printere eller scannere? Who cares? Jeg har sikkert lest flere hundre tyske datablader (Helt til jeg flytta til Norge for tre år siden.) i løpet av den tiden jeg bodde i Hamburg. Dem er lærerike, interessante og svært innholdsrike ! F.eks.. Vannkjølinger.. OC.. ting som får folk til å sperre opp øyene. Seff skrives det om nye ting! MEN det skrives om ting man kanskje kan klare å lese mer enn to linjer av. Ytelse av harddisker i RAID eller grafikkkort tester. Hva mener dere? Jeg er LEI av denne DRITEN som selges for drøye 60Kr i butikken.. :grumpy:   :evil:  

Og om det er hauger av skriveleif her i teksten så driter jeg i det  :D

Titta på kode-eksemplene til ymse avanserte programmeringsspråk, eller hoppa du over siden du ikke skjønte det?

Lenke til kommentar

Skulle vi sende en mail til de store og si hva vi mener, og spørre når det kommer mer seriøse tester, og rewiews av ting som er viktige. Inngående linux artikkel osv...

Kunne vært spennende å sett hva vi fikk av svar.

Eller OM vi fikk svar...

Lenke til kommentar

hehe spørre om når de kommer med nForce2 vs. VIA KT400 tester under Linux :lol:

Eller spørre dem om når vi kan få en skikkelig artikkel om stabilitet i linux når du overklokker!! :lol:

hmmz... hørte jeg et stille "aldri"?

Lenke til kommentar
hehe spørre om når de kommer med nForce2 vs. VIA KT400 tester under Linux  :lol:  

Eller spørre dem om når vi kan få en skikkelig artikkel om stabilitet i linux når du overklokker!!  :lol:  

hmmz... hørte jeg et stille "aldri"?

Kanskje Linux Magasinet?

Lenke til kommentar
Skulle vi sende en mail til de store og si hva vi mener, og spørre når det kommer mer seriøse tester, og rewiews av ting som er viktige. Inngående linux artikkel osv...

Eller OM vi fikk svar...

:yes:

OK!

NÅ er det NOK !

Gutter og Jenter i norges land, vi må stå sammen gjennom denne harde,vanskelig og lettere stabasiøse kampen MOT norske datablader ! Jeg tåler ikke å se "PC Pr0, Databladet for de avansert PC brukerene!" stå i hyllene... Bladene er 100% n00b!  :grumpy: Hvem "avansert" Pc bruker vil ha en guide på hvordan man kan "jobbe raskt og effektivt med MS Word" ? Eller HVEM vil se review*s av nye printere eller scannere? Who cares? Jeg har sikkert lest flere hundre tyske datablader (Helt til jeg flytta til Norge for tre år siden.) i løpet av den tiden jeg bodde i Hamburg. Dem er lærerike, interessante og svært innholdsrike ! F.eks.. Vannkjølinger.. OC.. ting som får folk til å sperre opp øyene. Seff skrives det om nye ting! MEN det skrives om ting man kanskje kan klare å lese mer enn to linjer av. Ytelse av harddisker i RAID eller grafikkkort tester. Hva mener dere? Jeg er LEI av denne DRITEN som selges for drøye 60Kr i butikken.. :grumpy:   :evil:  

Og om det er hauger av skriveleif her i teksten så driter jeg i det  :D

Titta på kode-eksemplene til ymse avanserte programmeringsspråk, eller hoppa du over siden du ikke skjønte det?

Altså hvis du syns PC-Pro etc er professjonelle blader så er du blandt dem som kaller kabinettet for "harddisk".. :roll:

Lenke til kommentar

Eller OM vi fikk svar...

:yes:

Er alle med på en seriøs mail kan jeg sende jeg...men jeg gidder ikke finne å noe skvip og sende i vildens sky. Dessuten leser jeg ikke PC-blad (av kjent grunn) så jeg skalegentlig ikke si noe da.. :D

Lenke til kommentar

Familien min abonerte på Komputer for alle før og fyfaen så mye feil som står der :s

det var en test av forskjellige 19" skjermer sony g420 og samsung 559nf ellerno og de hadde skrevet følgene om samsung skjermen

"denne skjermen er som g420 basert på triotron teknologien som gir svært godt bilde blablabla" :s

det er ikke måte på er det vell?

Lenke til kommentar
Altså hvis du syns PC-Pro etc er professjonelle blader så er du blandt dem som kaller kabinettet for "harddisk".. :roll:

Jeg må si jeg synes du tolket spørsmålet mitt særdeles merkelig.

Du sa:

Og dermed sier du jo at det som står der er "vanskelig stoff"... :shrug:

BTW: Jeg blir GJERNE med på en seriøs mail til "proffene". Og at hw.no/ok.no lager et datablad er jo en genial ide !

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for at krever MASSE ressurser hadde det jo ikke vært umulig at hw/ok laget blad da..

Men det er jo ikke livsviktig, alt vil jo stå på nettet likevell, men hadde de startet ett blad hadde jeg kjøpt det. Uten tvil.

hehe, PcPro og hw samarbeider faktisk ;)

Lenke til kommentar

Hvis hw.no-nettverket skulle lagd datablad tror jeg de hadde satsa stort på det. Det hadde vært fare for at man satt igjenn med en dårligere web for at folk skal kjøpe bladet...

Sier ikke at det automatisk hadde blitt sånn, men at det hadde vært fare for det..

Lenke til kommentar
i løpet av den tiden jeg bodde i Hamburg. Dem er lærerike, interessante og svært innholdsrike ! F.eks.. Vannkjølinger.. OC.. ting som får folk til å sperre opp øyene.

Og hvem har egentlig behov for vannkjøling?

Kan noen av de som har svart og/eller leser denne tråden si at de har behov for vannkjøling?

Ikke en eneste på dette forumet trenger vannkjøling!

Men uansett så hører du ikke noen som kanskje trenger en guide gjennom MS Word grine over at det er en artikkel om vannkjøling.

Og det er ingen som tvinger deg til å kjøpe PC PRO. Ingen bondevik som står i pillerus med en pistol i nakken din som sier: KJØP!

Markedet bestemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...